- Plný úvazek

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Pro mého klienta, obchodní společnost, která se soustřeďuje na několik odvětví týkající se podnikání v široké škále podniků od obchodování, výrobu, zpracování až po maloobchod a služby po celém světě, která byla založena již v roce 1948, jejíž centrála se nachází v Belgii a má mnoho dalších poboček v rámci Evropy, zaměstnává až 1500 lidí v celém regionu v současné době hledám vhodného kandidáta/ku na pozici:
DOPRAVNÍ KOORDINÁTOR - POZICE VHODNÁ PRO ABSOLVENTY
POKUD CHCETE NASTARTOVAT SVOU PRAXI V OBLASTI LOGISTIKY JE TO IDEÁLNÍ START
Ideálním kandidátem může být absolvent nebo někdo zkušený, kdo hledá příležitost práce v oblasti logistiky či administrativy, kdo chce využívat anglický jazyk a ještě si jej zdokonalit, rád něco organizuje, plánuje, chce pracovat v mladém a velmi úzkém kolektivu lidí, kdo je ochoten pracovat ve 3-směnném provozu na R/O/N - 8 hodin ( je potřeba zajistit dodávky ke klientům v průběhu 24 hodin, proto se střídáme po směnách-víkendy jsou volné), má chuť učit se novým věcem a dokáže být skvělým týmovým hráčem.
V případě zájmu zasílejte svůj strukturovaný životopis ideálně CZ/EN.
Budu se těšit na spolupráci!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?