- 31 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Pro mého klienta, obchodní společnost, která se soustřeďuje na několik odvětví týkající se podnikání v široké škále podniků od obchodování, výrobu, zpracování až po maloobchod a služby po celém světě, která byla založena již v roce 1948, jejíž centrála se nachází v Belgii a má mnoho dalších poboček v rámci Evropy, zaměstnává až 1500 lidí v celém regionu v současné době hledám vhodného kandidáta/ku na pozici:
DOPRAVNÍ KOORDINÁTOR - POZICE VHODNÁ PRO ABSOLVENTY
POKUD CHCETE NASTARTOVAT SVOU PRAXI V OBLASTI LOGISTIKY JE TO IDEÁLNÍ START
Ideálním kandidátem může být absolvent nebo někdo zkušený, kdo hledá příležitost práce v oblasti logistiky či administrativy, kdo chce využívat anglický jazyk a ještě si jej zdokonalit, rád něco organizuje, plánuje, chce pracovat v mladém a velmi úzkém kolektivu lidí, kdo je ochoten pracovat ve 3-směnném provozu na R/O/N - 8 hodin ( je potřeba zajistit dodávky ke klientům v průběhu 24 hodin, proto se střídáme po směnách-víkendy jsou volné), má chuť učit se novým věcem a dokáže být skvělým týmovým hráčem.
V případě zájmu zasílejte svůj strukturovaný životopis ideálně CZ/EN.
Budu se těšit na spolupráci!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.