- 20 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Město Dubňany je se svými více než 6 tisíci obyvateli obcí I. stupně. Pod správní odbor spadá stavební úřad, matrika, opatrovnictví, GDPR, zákon o svobodném přístupu k informacím a nově k tomu příbývá agenda sociální práce. V současnosti tvoříme nový tým městského úřadu, který bude čelit výzvám zavádění nového informačního systému a procesu celkové digitalizace úřadu. Na městském úřadě můžete být součástí rozhodovacích procesů, aktivně vytvářet změny, které přspějí k lepšímu fungování úřadu. Můžete být u toho a vidět, jak se utváří politiky a projekty pro naše město. Zapojte se do dynamiky místní samosprávy a buďte svědkem, jak vaše práce pozitivně ovlivňuje každodenní život našich obyvatel. Přijďte a buďte klíčovým úředníkem naší obce.
Vedení správního odboru, funkce pověřence pro ochranu osobních údajů (GDPR), zabezpečuje organizačně i správně agendu voleb dle zákona č. 491/2001 Sb., vedení agendy žádostí o informace dle zákona, vyřizování agendy oznámení o konání veřejně přístupných akcí, úzká spolupráce s vedením města Dubňany. Nově bude odbor zajišťovat agendu 2 nových sociálních pracovníků.
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu – právnický obor vítán
• všeobecný přehled, manažerské dovednosti, dobré komunikativní a prezentační schopnosti
• praxe ve veřejné správě a ve vedoucí pozici vítána
• znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B
• státní občan ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR
• fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Zajímavou práci v dynamicky se rozvíjejícím malém městě. Možnost podílet se na výzvách spojených s digitalizací finančních procesů v našem městě. Využít můžete širokého spektra zaměstnaneckých výhod, které podpoří váš profesní růst a pracovní pohodu. Můžete se těšit na možnost výběru dalšího vzdělávání a profesního rozvoje. Poskytneme vám 5 týdnů dovolené. Máme připraven systém pravidelných finančních odměn za kvalitně odvedenou práci. Snažíme se o sladění vašeho pracovního a rodinného života. Nabízíme možnost poskytnutí notebooku a služebního mobilního telefonu. Přidáváme příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a příspěvek na sportování, volný čas, rekreaci apod. K tomu všemu můžete očekávat odměny při významných životních a pracovních výročích, abychom ocenili váš přínos a oddanost našemu městu. Jde o naši snahu podpořit váš profesní a osobní rozvoj, vytvořit příjemné pracovní prostředí a ocenit vaši angažovanost
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?