- 37 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Město Dubňany je se svými více než 6 tisíci obyvateli obcí I. stupně. Pod správní odbor spadá stavební úřad, matrika, opatrovnictví, GDPR, zákon o svobodném přístupu k informacím a nově k tomu příbývá agenda sociální práce. V současnosti tvoříme nový tým městského úřadu, který bude čelit výzvám zavádění nového informačního systému a procesu celkové digitalizace úřadu. Na městském úřadě můžete být součástí rozhodovacích procesů, aktivně vytvářet změny, které přspějí k lepšímu fungování úřadu. Můžete být u toho a vidět, jak se utváří politiky a projekty pro naše město. Zapojte se do dynamiky místní samosprávy a buďte svědkem, jak vaše práce pozitivně ovlivňuje každodenní život našich obyvatel. Přijďte a buďte klíčovým úředníkem naší obce.
Vedení správního odboru, funkce pověřence pro ochranu osobních údajů (GDPR), zabezpečuje organizačně i správně agendu voleb dle zákona č. 491/2001 Sb., vedení agendy žádostí o informace dle zákona, vyřizování agendy oznámení o konání veřejně přístupných akcí, úzká spolupráce s vedením města Dubňany. Nově bude odbor zajišťovat agendu 2 nových sociálních pracovníků.
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu – právnický obor vítán
• všeobecný přehled, manažerské dovednosti, dobré komunikativní a prezentační schopnosti
• praxe ve veřejné správě a ve vedoucí pozici vítána
• znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B
• státní občan ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR
• fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Zajímavou práci v dynamicky se rozvíjejícím malém městě. Možnost podílet se na výzvách spojených s digitalizací finančních procesů v našem městě. Využít můžete širokého spektra zaměstnaneckých výhod, které podpoří váš profesní růst a pracovní pohodu. Můžete se těšit na možnost výběru dalšího vzdělávání a profesního rozvoje. Poskytneme vám 5 týdnů dovolené. Máme připraven systém pravidelných finančních odměn za kvalitně odvedenou práci. Snažíme se o sladění vašeho pracovního a rodinného života. Nabízíme možnost poskytnutí notebooku a služebního mobilního telefonu. Přidáváme příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a příspěvek na sportování, volný čas, rekreaci apod. K tomu všemu můžete očekávat odměny při významných životních a pracovních výročích, abychom ocenili váš přínos a oddanost našemu městu. Jde o naši snahu podpořit váš profesní a osobní rozvoj, vytvořit příjemné pracovní prostředí a ocenit vaši angažovanost
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.