- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Město Dubňany je se svými více než 6 tisíci obyvateli obcí I. stupně. Rozpočet se pohybuje kolem 200 mil. Kč za rok. V současnosti tvoříme nový pracovní tým, který bude čelit výzvám zavádění nového informačního systému, rozklikávacího rozpočtu a procesu celkové digitalizace. Na městském úřadě můžete být součástí rozhodovacích procesů, aktivně vytvářet změny, které přispějí k lepšímu fungování úřadu. Můžete být u toho a vidět, jak se utváří politiky a projekty pro naše město. Zapojte se do dynamiky místní samosprávy a buďte svědkem, jak vaše práce pozitivně ovlivňuje každodenní život obyvatel. Přijďte a buďte klíčovým úředníkem městského úřadu.
Výkon komplexních právních činností v jednotlivých odborech MěÚ Dubňany a v oblasti samosprávy města Dubňany. Budete se podílet na přípravě podkladů pro jednání orgánů města. Připravovat a připomínkovat právní dokumenty. Účastnit se jednání rady a zastupitelstva.
• magisterské vysokoškolské vzdělání právnického směru
• velmi dobrá orientace v právních předpisech, zejména v oblasti zákona o obcích, občanského zákoníku, správního řádu a dalších zákonů, vyhlášek a nařízení
• praxe ve veřejné správě nebo samosprávě vítána
• dobré komunikační schopnosti, pečlivost a důslednost
• výborná znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B
• státní občan ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR
• fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Náležitosti přihlášky uchazeče:
Doklady, které je nutné doložit k přihlášce:
Forma přihlášky:
písemná
Místo a způsob podání přihlášky:
Městský úřad Dubňany, osobně, nebo prostřednictvím pošty v zalepené obálce označené slovy „Neotvírat – Veřejná výzva právník“
Zajímavou práci v dynamicky se rozvíjejícím malém městě. Možnost podílet se na výzvách spojených s digitalizací finančních procesů v našem městě. Využít můžete širokého spektra zaměstnaneckých výhod, které podpoří váš profesní růst a pracovní pohodu. Můžete se těšit na možnost výběru dalšího vzdělávání a profesního rozvoje. Poskytneme vám 5 týdnů dovolené. Máme připraven systém pravidelných finančních odměn za kvalitně odvedenou práci. Nabízíme možnost poskytnutí notebooku a služebního mobilního telefonu. Přidáváme příspěvek na penzijní připojištění, na stravování a příspěvek na sportování, volný čas, rekreaci apod. K tomu všemu můžete očekávat odměny při významných životních a pracovních výročích, abychom ocenili váš přínos a oddanost našemu městu. Jde o naši snahu podpořit váš profesní a osobní rozvoj, vytvořit příjemné pracovní prostředí a ocenit vaši angažovanost.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?