- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Druh práce: vedoucí odboru správního a živnostenského úřadu
Místo výkonu práce: Blatná
Předpokládaný termín nástupu: 1. 9. 2024 nebo dle dohody
Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou, případně za čerpání řádné dovolené)
Platové zařazení: platová třída 11 (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení po zapracování.
Požadavky na uchazeče:
" ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
" řidičský průkaz skupiny B.
Výhodou je:
" praxe ve vedoucí funkci a ve veřejné správě
" osvědčení o vykonání zkoušky zvláštní odborné způsobilosti z oblasti příslušných agend Odboru správního a živnostenského úřadu MěÚ Blatná.
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
" velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, umění jednat s lidmi,
" analytické a koncepční myšlení,
" samostatnost v rozhodování, odolnost proti stresu, spolehlivost,
" výborná uživatelská znalost práce na PC,
" ochota dál se vzdělávat.
Přihlášku je možno předkládat pouze v písemné formě a musí obsahovat:
Splnění předpokladů dle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích ČSFR, ČŘ a SR, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „lustrační zákon“). Předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
K přihlášce je nutné zvlášť přiložit tyto následující doklady:
" životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce,
" výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,
" úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
" u uchazečů narozených před 1. prosincem 1971 osvědčení a čestné prohlášení dle lustračního zákona.
Písemné přihlášky do výběrového řízení lze podávat v termínu do 15. 7. 2024 nejdéle do 17:00 hodin, na adresu: Městský úřad Blatná, tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nebo osobně na podatelnu MěÚ Blatná. Obálku označte heslem: „Výběrové řízení – vedoucí odboru správního a živnostenského úřadu“ a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem a adresou odesílatele. Podrobné informace podává Ing. Sedláčková, tajemnice MěÚ, tel.: zobrazit tel. číslo .
Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 31. 7. 2024
Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených po uvedeném termínu nebude brán zřetel. Dříve podané žádosti o zaměstnání nejsou považovány za přihlášky podle této výzvy a nebude na ně brán zřetel.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?