- 30 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
zavedení výroby zaměřené na rotační tváření plastů
tvorba související technické dokumentace a pracovních postupů
neustálé zlepšování technologických postupů za účelem dosažení požadované kvality výrobků a optimalizace výrobních nákladů
spolupráce s ostatními odděleními společnosti za účelem splnění dodacích termínů
spolupráce s oddělením vývoje při návrhu nových výrobků
v případě potřeby zajištění kooperace s oddělením Zákaznického servisu a poskytnutí podpory pro řešení potíží s vyrobenými produkty
vedení týmu
nábor zaměstnanců na oddělení rotomolding, jejich zaučení, motivace a podpora
komunikace a vyjednávání s dodavateli výrobních zařízeni
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?
má vystudovanou střední nebo vysokou školu zaměřenou na tváření plastů
v minulosti už pracoval s technologií rotačního tváření – ideální délka praxe je cca 5 let
ovládá angličtinu na pokročilé úrovni – denní komunikace se zahraničními kolegy a obchodními partnery
má zkušenosti s projektovým řízením a vedením lidí
dokáže si dobře stanovit priority, je komunikativní a spolehlivý
nezalekne se nutné administrativy a poradí si i v nečekaných situacích
výhodou bude, pokud máte zkušenosti s lean výrobou a dokážete ji implementovat
CO BY STE JEŠTE MĚLI VĚDĚT?
Vaším hlavním úkolem bude ve spolupráci se stávajícím týmem zavedení nové technologie výroby rotačního tváření plastů. Budete se podílet na plánování rozvržení nových pracovišť, instalaci strojů a technologického vybavení pracoviště a dohlížet na to, aby byl proces implementace technologie uskutečněn v daném časovém plánu. V budoucnu bude na oddělení rotomolding pracovat přibližně 10 zaměstnanců ve dvou směnách.
CO VÁS ČEKÁ, POKUD USPĚJETE?
zajímavá a samostatná práce při rozjezdu nového projektu
zázemí stabilní zahraniční společnosti a možnost k profesnímu růstu
týden dovolené navíc, dotované závodní stravování a možnost využití jazykových kurzů
místo výkonu práce v Brně – velmi dobrá dostupnost MHD
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?