- 55 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho klienta, stabilní společnost s dlouholetou tradicí v oblasti Hradce Králové, hledáme posilu do projektového týmu.
Co Vás na této pozici čeká:
Příprava časového plánu projektu, vyhodnocení zákaznických specifikací, vytvoření seznamu rizik a definice opatření, zodpovědnost za celý vývoj dílů a procesů od poptávky, přes prototyp až po zavedení do sériové výroby
Dohled nad dodržením časového plánu a rozpočtu projektu
Spolupráce s oddělením konstrukce a výpočtů MKP při návrhu a vývoji nových designů
Podpůrná role prodeje ve fázi akvizice, vedení projektu po nominaci řízením fáze vývoje a industrializace, vnitřní organizace a vyjednávání, jednání se zákazníky
Odpovědnost za výsledky projektu a jeho představení na interních jednáních
Tvorba rozpočtu hodin pro jednotlivé části projektu a spolupráce s KAM na kalkulaci projektu ve fázi akvizice.
Po nominaci projektu vytvoření účtu v SAP, řízení časové osy projektu, finančních cílů, řízení změn, kapacit, industrializace a implementace, výsledky projektu.
Závěrečná fáze projektu, převod do sériové výroby
Co se od Vás očekává:
Znalost AJ na komunikativní úrovni (NJ výhodou)
Vzdělání technického směru
Znalosti MS office, MS Project, základy CAD
Zkušenost z automotive průmyslu výhodou
Schopnost vést tým a dělat rozhodnutí
Dobré komunikační a organizační dovednosti
Technické myšlení
Benefity, které Vám nabízíme:
Pružná pracovní doba
Možnost občasné práce z domova
Zkrácená pracovní doba 37,5 hodin týdně
5 týdnů dovolené
Dotované stravování (50kč za oběd v závodní jídelně)
Příspěvek na penzijní pojištění po odpracovaném roce
Zvýhodněné volání u společnosti Vodafone
Práci na zajímavých projektech (zákazníky jsou světoznámé automobilky)
Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?