- Plný úvazek
O nás
Management skupiny Manuvia k sobě do týmu přivítá nového kolegu/kolegyni na pozici Asistenta/ky představenstva společnosti. Pokud si hledáte práci v oblasti administrativy, práva, komunikaci a organizaci, pojďte se s námi potkat.
Náplň práce:
- Administrativní podpora představenstva skupiny Manuvia
- Organizace jednání představenstva – plánování jednotlivých zasedání a rozesílání pozvánek
- Příprava agendy pro jednání, kompletace a kontrola úplnosti předkládaných materiálů
- Pořizování zápisů z jednání managementu
- Evidence smluvní dokumentace a zabezpeční podpisové agendy
- Spolupráce na přípravě interní komunikace CEO směrem do společnosti
- Vedení kalendáře členů představenstva
- Úzká spolupráce v rámci právního oddělení a komunikaci napříč celou skupinou
a jiné ad-hoc úkoly
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené SŠ/VŠ vzdělání
- Relevantní právní povědomí
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, občas jistě využijeme
- Zkušenosti na obdobné pozici alespoň 2 roky, ideálně z větší společnosti
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Přesnost, důslednost a schopnost dotahovat úkoly do zdárného konce v daný čas
- Proaktivní přístup, schopnost zajistit si samostatně informace a podklady
- Prokazatelnou znalost nástrojů sady MS office
- Možnost a chuť občas služebně cestovat
- ŘP skup. B
Co Vám můžeme nabídnout:
- Samostatnou a odpovědnou roli v rámci mezinárodní společnosti
- Rozmanitou náplň práce s vhledem do fungování různých divizí v rámci skupiny Manuvia
- Místo pracoviště na Praze 4 - Pražského povstání
- Rádi se domluvíme i na občasném home office
- Nástup je možný ihned nebo po dohodě
- Sick days + 4 dny volna navíc nad rámec dovolené
- Stravenkový paušál
- Možnost pořídit si Multisport kartu
- Možnost pořídit si zvýhodněný mobilní tarif
a samozřejmě Vás vybavíme služebním mobilním telefonem a notebookem
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie



