- Plný úvazek
ASISTENT/KA PŘEDSTAVENSTVA
Popis pracovního místa
- odpovídá za veškerou administrativní činnost spojenou s chodem sekretariátu společnosti
- plní požadavky vedení společnosti – odpovědné a důvěrné povahy
- zajišťuje překlady cizích jazyků
- vyřizuje telefonické hovory, vyřizuje došlou a odesílanou poštu
- zajišťuje kontakt pracovníků společnosti a externích společností s vedením společnosti
Požadujeme
- SŠ vzdělání, zaměření ekonomické
- praxe v administrativě pro vedení společnosti výhodou
- aktivní znalost AJ nebo NJ slovem i písmem podmínkou (upřednostněna znalost NJ)
- dobrá znalost práce na PC – programy MS Office – Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet
- řidičský průkaz sk. B výhodou
- organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, pečlivost, spolehlivost
Nabízíme
- nástup možný ihned
- stálé a perspektivní zaměstnání
- zajímavou a zodpovědnou práci u mezinárodně orientované společnosti
- možnost uplatnění cizích jazyků
- firemní benefity (5 dní dovolené nad zák. rámec, jazykové kurzy, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, stravenky)
Kontakt
- e-mail přes
- zobrazit tel. číslo