- Plný úvazek

Mezi Vaše pracovní povinnosti bude patřit
? Organizování pracovních schůzek
? Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich
? Spolupráce při komunikaci s obchodními partnery
? Vyřizování korespondence, správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické
? Péče o návštěvy, zajišťování občerstvení
? Evidence obchodních smluv
? Zodpovědnost za agendu spojenou s telefonními tarify a internetovými službami
? Péče o pokladnu, tvorba pokladních dokladů
? Vykonávání dílčích administrativních prací dle pokynů ředitele společnosti
? Schvalování faktur v informačním systému
? Agenda spojená s používání služebních automobilů
? Plnění úkolů uložených ředitelem společnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
? Dobrou znalost práce na PC, MS Office
? Řidičský průkaz sk. B
? Slušné vystupování
? Loajalita, trestní bezúhonnost, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
Co vám můžeme nabídnout
? Stabilní práci na plný úvazek
? Sleva při nákupu výrobků firmy
? Akce pro zaměstnance
? Dotované stravování v areálu firmy
? Přátelské pracovní prostření a různorodou práci, podporující a férový přístup
závodní stravování, odměny při pracovních výročích zaměstnance a při odchodu do důchodu, nákup výrobků za výhodné ceny, akce pro zaměstnance, příjemný kolektiv, možnost osobního rozvoje, férový přístup.
? Motivující mzdové ohodnocení s přímou vazbou na výsledky práce
? Nástup možný ihned nebo dohodou
Vhodné pro muže i ženy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?