- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt: e-mailem nebo telefonicky
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Máte rádi čísla a chcete rozmanitou práci? Znáte pojmy jako má dáti/ dal, cash flow a DPH? Hledáme novou posilu na účetní oddělení, kde se nudit rozhodně nebudete! A jak si vlastně nového kolegu či kolegyni představujeme?
„Účetnictví je pro vás zábavou.“
Co od Vás očekáváme?
o Schopnost účtovat v podvojném účetnictví.
o Zkušenosti na stejné nebo obdobné pozici.
o Problémy a nesrovnalosti berete jako výzvu.
o Ochota se vzdělávat a hledat efektivní řešení.
o Výhodou bude znalost účetního programu POHODA.
Jak bude Vaše práce vypadat?
o Kompletní vedení a zodpovědnost za účetnictví firmy.
o Zpracování účetních závěrek a výkazů.
o Zpracování výkazů a přehledů – DPH, kontrolní hlášení.
o Zpracování bankovních příkazů.
o Spolupráce a dohled nad ročními inventurami.
o Zodpovědnost za evidenci majetku.
o Pravidelná kontrola splatnosti pohledávek a závazků.
o Úzká spolupráce s obchodním oddělením a vedením firmy.
o Možnost podílet se na tvorbě interních procesů a směrnic.
Ještě vám můžeme prozradit, že…
o Jedná se o náhradu naší skvělé hlavní účetní, která se po letech ve firmě chystá konečně do zaslouženého důchodu.
o Kancelář budete sdílet s naší druhou účetní, která se stará hlavně o mzdy, ale bude vám nápomocná i při účtování a dalších účetních operacích.
o Stanete se podporou, rádcem, důvěrníkem a důležitou osobou pro vedení firmy.
Jak si nového kolegu/kolegyni představujeme?
o Rádi bychom našli někoho, kdo bude samostatný a pečlivý.
o Hledáme člověka, který se nezalekne nestandardních situací. Obchodujeme s firmami po celém světě, a tak ne vždy, jde všechno podle plánu.
o Chtěli bychom proaktivního a zapáleného parťáka, který se bude podílet na vedení firmy a bude přicházet s novými nápady a postupy.
o Bez zkušeností v tomto oboru se na této pozici bohužel neobejdete.
A co vás na oplátku čeká?
o Kvalitní zaučení a podporu stabilního týmu.
o Možnost seberealizace a vlastní organizace práce.
o Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
o Pravidelnou mzdu ve výši 35–45.000 Kč (dle vašich zkušeností).
o Firemní benefity (občerstvení na pracovišti, stravenkový paušál, 13. plat).
o Nástup: dle domluvy, ideálně co nejdříve
Oslovila Vás naše nabídka? Pak nám zašlete ještě dnes Váš životopis přes odpovědní formulář v inzerátu!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?