- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Každý je u nás důležitým členem týmu. Proto je nezbytné, abychom sdíleli své cíle a hodnoty. Jen tak můžeme být společně moderní firmou, kde se zaměstnancům dobře pracuje a kam se zákazníci rádi vracejí.
Pozice: Administrátor/ka pošt
Popis pozice: zástupy za nepřítomnosti vedoucích malých pošt v působnosti řídící pošty Sedlčany, organizace a řízení veškeré činnosti na poště, odpovědnost za chod pošty, řízení a vedení zaměstnanců provozovny, podmínka ŘP sk. B
Zaměstnanecké výhody: týden dovolené navíc, stravenky, příspěvky na rekreaci
Nástup: od 1.3.2017 do 31.3.2018 s možností prodloužení na dobu neurčitou
Mzda: 18 650,– Kč do 21 200,– Kč
Kontakt: Vlachová Pavla, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Místo výkonu práce: ČESKÁ POŠTA, státní podnik – Sedlčany, Nádražní č.p. 106, Sedlčany

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.