- 34 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Každý je u nás důležitým členem týmu. Proto je nezbytné, abychom sdíleli své cíle a hodnoty. Jen tak můžeme být společně moderní firmou, kde se zaměstnancům dobře pracuje a kam se zákazníci rádi vracejí.
Administrátor/ka pošt – pošta Český Krumlvo 1 – vzdělání středoškolské. Pracoviště Český Krumlov. Pracovní poměr na dobu určitou po dobu jednoho roku (poté smlouva na dobu neurčitou), prac. úvazek plný, nástup ihned, prac. doba dvousměnná. Mzda od 20.000,–- – 24.000,–- Kč hrubého. Náplň práce: rádi komunikujete s lidmi a profesionální klientský přístup je Vám vlastní a přirozený, preferujete změnu místa pracoviště (zástup za absence pracovníků pošt v okolí Českého Krumlova, řešíte náročné situace vždy s klidem a optimistickým přístupem, máte obchodního ducha a dovedete s úsměvem klientům nabízet služby a produkty. Požadujeme: orientaci na výkon, která směřuje k vytyčeným cílům, vlastnosti, které klienta staví na první místo (např. proaktivitu, umění komunikace a prezentace, časovou flexibilitu), spolehlivost, pečlivost a odolnost vůči stresu a samozřejmě drobnosti – řidičský průkaz sk. B a běžnou znalost práce s PC. Proč pracovat právě u nás: naučíme Vás vše, co budete k práci u nás potřebovat, za odvedenou práci Vás odměníme motivující mzdou, pracovní úvazek 37,5 hodin týdně, 5 týdnů dovolené, další zaměstnanecké benefity – stravenky v hodnotě 70 Kč, příspěvky na dovolenou a dětské tábory, volno pro rodiče, aj. Vhodné i pro absolventy. Kontakt: Procházková Romana Ing., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?