- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Město Rožnov pod Radhoštěm vyhlašuje výběrové řízení na funkci vedoucího úředníka zařazeného do Městského úřadu Rožnov pod Radhoštěm, oddělení majetkoprávního zařazeného do odboru správy majetku.
Druh práce:
" metodické vedení, řízení a kontrola zaměstnanců majetkoprávního oddělení
" zajišťování a příprava podkladů pro majetkoprávní převody nemovitostí – písemná a osobní jednání s žadateli o převod nemovitostí, upřesnění podmínek převodu
" sjednávání a sepisování nájemních, kupních, směnných, darovacích a jiných smluv v majetkoprávních záležitostech
" zajišťování a písemné zpracování vyjádření správce městského majetku v územním, stavebním a jiném řízení, zajišťování znaleckých posudků a geodetických prací
" příprava podkladů pro jednání rady a zastupitelstva a osobní projednávání majetkoprávních záležitostí na radě a zastupitelstvu.
Požadavky pro jmenování vedoucího úředníka:
" vysokoškolské vzdělání právního nebo technického směru
" výborná orientace v právní problematice – znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí, zákona č. 183/2006 Sb., stavebního zákona, zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, vše ve znění pozdějších předpisů
" znalost čtení projektové dokumentace, katastrálních map
" organizační a řídící schopnosti
" výhodou předchozí praxe ve státní správě nebo samosprávě, praxe vedoucího zaměstnance
" pokročilá uživatelská práce s běžnými počítačovými aplikacemi (MS Office)
o velmi dobrý slovní a písemný projev, schopnost vyjadřování, komunikativnost a kreativita
o řidičský průkaz skupiny „B“.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 10. platové třídy.
Podání přihlášek
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
v obálce s označené „NEOTVÍRAT – přihláška do výběrového řízení na pozici vedoucího majetkoprávního oddělení“.
Termín předložení přihlášek do 18.2.2022.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm u vedoucí odboru správy majetku Ing. Michaela Hanzl, kancelář č. 212, telefon
č. zobrazit tel. číslo , mob. zobrazit tel. číslo
ov.2.2.22

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.