- 32 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s prací v úseku kvality ve výrobní společnosti? Domluvíte se na pokročilé úrovni anglicky a máte znalost ISO standardů? Poohlížíte se po jiném zaměstnání ve stabilní firmě? Pak je tato nabídka právě pro Vás!
* vedení agendy a dodržování ISO ve výrobní společnosti (ISO 9001, 14001, SA8000)
* odpovědnost za normy EMS a QMS + pravidelné vyhodnocování a kontrola jejich plnění a reporting
* vedení kompletní metrologie
* participace na pravidelných auditech
* vytváření a vedení příslušné dokumentace dle ISO
* neustálé zlepšování úseku kvality ve společnosti
* aktivní komunikace se zahraniční mateřskou společností
* aktivní komunikace napříč společností
* proškolování nových i stávajících zaměstnanců v oblasti ISO
* spolupracuje na vyhodnocení rizik u stávajících i nových technologií ve výrobě
* pravidelný reporting top managementu společnosti
* min SŠ nebo VŠ v oboru certifikačních standardů výhodou
* znalosti na podobné pozici alespoň 2 roky
* AJ nutností – denní komunikace, italština výhodou
* zkušenosti z oblasti EMS, QMS
* znalost standardů ISO 14001, ISO 9001, BOZP a PO
* znalost SA8000 výhodou
* propracovaný systém příspěvků (penzijko, životko, dopravné), bonusů a různých prémií
* 25 dní volna
* podporujeme odborné i jazykové vzdělávání, různá školení
* možnost ubytování
* stravování na místě
* cca 8000 Kč za rok na volný čas
* místo výkonu práce Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?