- Plný úvazek
Druh práce:
- metodické vedení, řízení a kontrola zaměstnanců majetkoprávního oddělení,
o zajišťování a příprava podkladů pro majetkoprávní převody nemovitostí – písemná a osobní jednání s žadateli o převod nemovitostí, upřesnění podmínek převodu,
o sjednávání a sepisování nájemních, kupních, směnných, darovacích a jiných smluv v majetkoprávních záležitostech,
o zajišťování a písemné zpracování vyjádření správce městského majetku v územním, stavebním a jiném řízení, zajišťování znaleckých posudků a geodetických prací, o příprava podkladů pro jednání rady a zastupitelstva a osobní projednávánímajetkoprávních záležitostí na radě a zastupitelstvu.
Požadavky pro jmenování vedoucího úředníka:
o vysokoškolské vzdělání právního nebo technického směru,
o výborná orientace v právní problematice – znalost zákona o obcích (128/2000 Sb.),
o katastru nemovitostí (256/2013 Sb.), stavebního zákona (183/2006 Sb.), občanského
zákoníku (89/2012 Sb.), vše ve znění pozdějších předpisů,
o znalost čtení projektové dokumentace, katastrálních map,
o organizační a řídící schopnosti,
o výhodou předchozí praxe ve státní správě nebo samosprávě, praxe vedoucího
zaměstnance,
o pokročilá uživatelská práce s běžnými počítačovými aplikacemi (MS Office),
o velmi dobrý slovní a písemný projev, schopnost vyjadřování, komunikativnost a kreativita
o řidičský průkaz skupiny „B“.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 10. platové třídy. Konkrétní výše dle započitatelné praxe se pohybuje v rozmezí od 21 260 Kč do 31 240 Kč. K platu náleží i příplatek za vedení. Po zapracování možnost získání osobního příplatku až do výše 20 000 Kč. Možnost odměn za splnění mimořádného úkolu.
Nabízíme:
- o 5 týdnů dovolené,
- o pružnou pracovní dobu,
- o možnost dalšího vzdělávání,
- o příspěvek na stravování a dopravu,
- o příspěvek na důchodové pojištění nebo Flexipassy,
- o 5 dnů sick days,
- o možnost jazykových kurzů.
- Podání přihlášek
- Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně
- Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
- Městský úřad
- Masarykovo náměstí 128
- 756 61 Rožnov pod Radhoštěm
- v obálce s označené "NEOTVÍRAT – přihláška do výběrového řízení
- na pozici vedoucího majetkoprávního oddělení".
- Termín předložení přihlášek do 31.08.2022.
- Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm
- u vedoucí odboru správy majetku Ing. Michaely Hanzl, kancelář č. 212,
- telefon č. zobrazit tel. číslo , mob. zobrazit tel. číslo .