- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
o zajišťování a příprava podkladů pro majetkoprávní převody nemovitostí – písemná a osobní jednání s žadateli o převod nemovitostí, upřesnění podmínek převodu,
o sjednávání a sepisování nájemních, kupních, směnných, darovacích a jiných smluv
v majetkoprávních záležitostech,
o zajišťování a písemné zpracování vyjádření správce městského majetku v
územním, stavebním a jiném řízení, zajišťování znaleckých posudků a geodetických
prací,
o příprava podkladů pro jednání rady a zastupitelstva a osobní projednávání
majetkoprávních záležitostí na radě a zastupitelstvu
Požadavky pro jmenování vedoucího úředníka:
o vysokoškolské vzdělání právního nebo technického směru,
o výborná orientace v právní problematice – znalost zákona o obcích (128/2000 Sb.),
o katastru nemovitostí (256/2013 Sb.), stavebního zákona (183/2006 Sb.), občanského
zákoníku (89/2012 Sb.), vše ve znění pozdějších předpisů,
o znalost čtení projektové dokumentace, katastrálních map,
o organizační a řídící schopnosti,
o výhodou předchozí praxe ve státní správě nebo samosprávě, praxe vedoucího
zaměstnance,
o pokročilá uživatelská práce s běžnými počítačovými aplikacemi (MS Office),
o velmi dobrý slovní a písemný projev, schopnost vyjadřování, komunikativnost a kreativita
o řidičský průkaz skupiny „B“.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 10. platové třídy. Konkrétní výše dle započitatelné praxe se pohybuje v rozmezí od 23 390 Kč do 34 370 Kč. K platu náleží i příplatek za vedení. Po zapracování možnost získání osobního příplatku až do výše 20 000 Kč. Možnost odměn za splnění mimořádného úkolu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?