- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: zabezpečuje výkon přenesené působnosti na úseku stavebního řádu (speciální stavební úřad podle § 15 odst. 1 písm. c) stavebního zákona) pro stavby silnic II. a III. třídy, místních komunikací a veřejně přístupných účelových komunikací, na základě zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, vykonává přenesenou působnost na úseku stavebního řádu, zejména: vydává územní rozhodnutí, územní souhlas, společné územní a stavební povolení, společná povolení a souhlasy, vykonává další činnosti podle stavebního zákona, zejména: povolování staveb a jejich změn, terénních úprav a zařízení, užívání a odstraňování staveb, dohled a zvláštní pravomoci stavebního úřadu, provádí přestupkové řízení podle stavebního zákona
POŽADAVKY: kvalifikace dle § 13a odst. 2 zákona č. 183/2006 Sb., stavebního zákona, v platném znění, tj. a) vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru nebo b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví nebo c) střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, znalost příslušných právních norem: zákon č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel), organizační a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, schopnost samostatného rozhodování a vysokého pracovního nasazení, zvládání konfliktních situaci, ochota k dalšímu vzdělávání; řidičský průkaz skupiny B, nutnost řídit služební vozidlo, zkouška zvláštní odborné způsobilosti vítána, není podmínkou, technické vzdělání popřípadě autorizace v oboru výhodou, není podmínkou
Nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny), 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna, podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, výhodné telefonní tarify, elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců, možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu, program zaměstnaneckých benefitů
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 28. 3. 2023.
Více o výběrovém řízeni na: www.chrudim.eu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.