- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Druh – náplň práce: zejména vedení správního řízení a vyhotovování příslušných rozhodnutí, vyřizování stížností, zpracování podkladů pro vypracování statistických výkazů, projednávání přestupků fyzických osob a správních deliktů právnických osob na úseku stavebního řádu a ukládání pokut, prověřování oprávnění k projektové a inženýrské činnosti, provádění staveb a odborného vedení staveb, provádění státního stavebního dohledu v souladu se stavebním zákonem a další úkoly uložené vedoucí stavebního úřadu.
Platové zařazení: 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, pro absolventa VŠ.
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanoví § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona o úřednících, ovládá jednací jazyk, splňuje další předpoklady stanovené zvláštním právním předpisem.
Další požadavky pro toto výběrové řízení jsou: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Výhodou: vzdělání a praxe v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon): vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku stavebního řádu, znalost obecně závazných právních předpisů (zejména zákon č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a zákon č. 500/2004 Sb., správní řád), zkušenosti s procesem povolování staveb, znalost práce v programu VITA, ochota řídit služební vozidlo a řidičský průkaz skupiny „B“, znalost práce s PC (WORD, EXCEL, programy CAD, GIS).
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. zobrazit tel. číslo nebo e-mailem e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.