- 15 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Druh – náplň práce: zejména vedení správního řízení a vyhotovování příslušných rozhodnutí, vyřizování stížností, zpracování podkladů pro vypracování statistických výkazů, projednávání přestupků fyzických osob a správních deliktů právnických osob na úseku stavebního řádu a ukládání pokut, prověřování oprávnění k projektové a inženýrské činnosti, provádění staveb a odborného vedení staveb, provádění státního stavebního dohledu v souladu se stavebním zákonem a další úkoly uložené vedoucí stavebního úřadu.
Platové zařazení: 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, pro absolventa VŠ.
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanoví § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona o úřednících, ovládá jednací jazyk, splňuje další předpoklady stanovené zvláštním právním předpisem.
Další požadavky pro toto výběrové řízení jsou: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Výhodou: vzdělání a praxe v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon): vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku stavebního řádu, znalost obecně závazných právních předpisů (zejména zákon č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a zákon č. 500/2004 Sb., správní řád), zkušenosti s procesem povolování staveb, znalost práce v programu VITA, ochota řídit služební vozidlo a řidičský průkaz skupiny „B“, znalost práce s PC (WORD, EXCEL, programy CAD, GIS).
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. zobrazit tel. číslo nebo e-mailem e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?