REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)

Týn nad Vltavou
33.280 – 38.570 Kč

Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 4 měsíce.
Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů).
Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1.11.2025 (nebo dle dohody)
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
Dosažené vzdělání:

  1. vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo,
  2. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví,
  3. střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví.

Znalosti oboru:

  • znalost zákonů řešící oblast stavebních oborů a příslušných prováděcích vyhlášek v části územního plánování především:
  • zákon č. 283/2021 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisů
  • zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů ve vztahu k povolování staveb
  • zákon č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon) ve znění pozdějších předpisů ve vztahu k povolování staveb
  • další prováděcí zákony a vyhlášky, kterými se stanoví podrobnosti v působnosti stavebního zákona
  • zákon č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů

ZOZ (zvláštní odborná způsobilost): výhodou
Jazykové znalosti: základní znalost angličtiny či němčiny výhodou
Praxe: praxe při výkonu stavebních činností či ve veřejné správě výhodou
Další znalosti, dovednosti a předpoklady: pokročilý stupeň práce s PC; schopnost analyticky a koncepčně myslet; ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti); žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR
Práce referenta stavebního úřadu zahrnuje souhrn činností vyplývajících ze zákona č. 283/2021 Sb., jeho prováděcích předpisů ve vztahu k vytváření předpokladů pro výstavbu a pro udržitelný rozvoj území, přičemž je výrazem potřeby společnosti usměrňovat nakládání s územím a s jeho částmi a zároveň chránit při tom veřejné zájmy.
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  1. jméno, příjmení a titul uchazeče,
  2. datum a místo narození uchazeče,
  3. státní příslušnost uchazeče,
  4. místo trvalého pobytu uchazeče,
  5. číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  6. datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze nahradit prostou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání).
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – originál, případně úředně ověřená kopie (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), souhlas se zpracováním osobních údajů

Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou.
lhůta pro podání přihlášky : do 22. října 2025
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent/ka ORR“
Kontakt: Mgr. Jana Hasilová; telefon: zobrazit tel. číslo ; e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

FONTEA a.s. | FONTEA a.s. | Veselí nad Lužnicí Veselí nad Lužnicí
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. října
Kostelecké uzeniny a.s. | Kostelecké uzeniny a.s. | Planá nad Lužnicí Planá nad Lužnicí
  • 30 000 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
Weyland Holz spol. s r.o. | Weyland Holz spol. s r.o. | České Budějovice 3, České Budějovice České Budějovice 3, České…
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. října
FONTEA a.s. | FONTEA a.s. | Veselí nad Lužnicí Veselí nad Lužnicí
  • 44 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond | BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A… | Hluboká nad Vltavou Hluboká nad Vltavou
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 30. září
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
PEPCO Czech Republic s.r.o. | PEPCO Czech Republic s.r.o. | Malá Strana, Týn nad Vltavou Malá Strana, Týn nad Vltavou
  • 32 950 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Pekárna Srnín s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., STAVOKLIMA s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, ManpowerGroup s.r.o., PH metal s.r.o., Radim Jiroušek - AQUAMONT s.r.o., FONTEA a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Kostelecké uzeniny a.s., JCOS s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., MB "Sferinis kinas", odštěpný závod, HypoLife s.r.o., B2Call s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., IZOMAT stavebniny s.r.o., Nekupto s.r.o., Weyland Holz spol. s r.o., B2M.CZ s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, AC Jobs, s.r.o., A 11 s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., PEPCO Czech Republic s.r.o., Proveon, a.s., FARLAST Services s.r.o., FAnn Retail, a.s., Orienta Czech s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Logistik / Logistička, Skladník / Skladnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Dělník / Dělnice, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Stavební technik / technička, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Servisní technik / technička, Technický manažer / manažerka telekomunikací, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Český Krumlov, Strakonice, Písek, Homole, České Budějovice 6, České Budějovice, Celá ČR, České Budějovice, Křeč, Třeboň, Veselí nad Lužnicí, Planá nad Lužnicí, Tábor, Jindřichův Hradec, České Budějovice 3, České Budějovice, Hluboká nad Vltavou, Malá Strana, Týn nad Vltavou

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou