Funkce: referent/ka Odboru stavebního úřadu – úsek územního plánování
Místo výkonu práce: město Mohelnice
Platové zařazení: 10. platová třída (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.)
Termín nástupu: od 01.01.2024 nebo dohodou
Pracovní poměr: na dobu určitou (zástup za MD a RD)
Zákonné předpoklady pro výkon funkce:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.
Požadavky pro výkon funkce
- vysokoškolské vzdělání ve studijním oboru architekt, popř. vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování, popř. vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením, popř. vysokoškolské vzdělání v dalších oborech souvisejících s územním plánováním
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro stavební úřad výhodou
- orientace v právních předpisech: zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) včetně prováděcích vyhlášek, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích
- administrativní schopnosti, odpovědnost, samostatnost, dobré komunikační schopnosti a psychická odolnost
Základní vykonávané činnosti – druh práce
- výkon státní správy na úseku územního plánování
Formální předpoklady pro zájemce
I. Zájemce podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto údaje
- jméno, příjmení a titul zájemce
- datum a místo narození zájemce
- státní příslušnost zájemce
- místo trvalého pobytu zájemce (popř. doručovací adresa)
- telefonní a e-mailový kontakt (komunikace probíhá telefonicky nebo e-mailem)
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis zájemce
II. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady
- strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (u absolventů v letošním školním roce je možné doložit kopii diplomu po jejím obdržení)
- motivační dopis
III. Vybraný uchazeč bude po ukončení výběrového řízení následně dokladovat:
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- osvědčení o zdravotní způsobilosti
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145
Další podmínky výběrového řízení
Zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek
Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 15.12.2023 osobně na podatelnu městského úřadu – U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h) nebo poštou (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (7/2023). Případné dotazy zodpoví Mgr. Radka Melecká, vedoucí odboru, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes .