- Plný úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Funkce: referent/ka Odboru stavebního úřadu – úsek územního plánování
Místo výkonu práce: město Mohelnice
Platové zařazení: 10. platová třída (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.)
Termín nástupu: od 01.01.2024 nebo dohodou
Pracovní poměr: na dobu určitou (zástup za MD a RD)
Zákonné předpoklady pro výkon funkce:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.
Formální předpoklady pro zájemce
I. Zájemce podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto údaje
II. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady
III. Vybraný uchazeč bude po ukončení výběrového řízení následně dokladovat:
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145
Další podmínky výběrového řízení
Zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek
Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 15.12.2023 osobně na podatelnu městského úřadu – U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h) nebo poštou (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (7/2023). Případné dotazy zodpoví Mgr. Radka Melecká, vedoucí odboru, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.