REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)

Týn nad Vltavou
33.280 – 38.570 Kč

Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 4 měsíce.
Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů).
Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 10. 2025 (nebo dle dohody)
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
Dosažené vzdělání:

  1. vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo,
  2. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví,
  3. střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví.

Znalosti oboru:

  • znalost zákonů řešící oblast stavebních oborů a příslušných prováděcích vyhlášek v části územního plánování především:
  • zákon č. 283/2021 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisů
  • zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů ve vztahu k povolování staveb
  • zákon č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon) ve znění pozdějších předpisů ve vztahu k povolování staveb
  • další prováděcí zákony a vyhlášky, kterými se stanoví podrobnosti v působnosti stavebního zákona
  • zákon č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů

ZOZ (zvláštní odborná způsobilost): výhodou
Jazykové znalosti: základní znalost angličtiny či němčiny výhodou
Praxe: praxe při výkonu stavebních činností či ve veřejné správě výhodou
Další znalosti, dovednosti a předpoklady: pokročilý stupeň práce s PC; schopnost analyticky a koncepčně myslet; ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti); žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR
Práce referenta stavebního úřadu zahrnuje souhrn činností vyplývajících ze zákona č. 283/2021 Sb., jeho prováděcích předpisů ve vztahu k vytváření předpokladů pro výstavbu a pro udržitelný rozvoj území, přičemž je výrazem potřeby společnosti usměrňovat nakládání s územím a s jeho částmi a zároveň chránit při tom veřejné zájmy.
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  1. jméno, příjmení a titul uchazeče,
  2. datum a místo narození uchazeče,
  3. státní příslušnost uchazeče,
  4. místo trvalého pobytu uchazeče,
  5. číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  6. datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze nahradit prostou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání).
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – originál, případně úředně ověřená kopie (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), souhlas se zpracováním osobních údajů

Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou.
lhůta pro podání přihlášky : do 22. září 2025
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent/ka ORR“
Kontakt: Mgr. Jana Hasilová; telefon: zobrazit tel. číslo ; e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Sídlo firmy

Město Týn nad Vltavou
náměstí Míru 2
375 01 Týn nad Vltavou

IČO: 00245585
Datová schránka: tn8b4c3
Další informace:
GPS: 49.223272477077,14.421192472585,
S-JTSK: -755957.54 -1138193.99, RUIAN: 20038194

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

STAVOKLIMA s.r.o. | STAVOKLIMA s.r.o. | Homole Homole
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včerejší
Studio Miracle s.r.o. | Studio Miracle s.r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • 21 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. září
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
PH metal s.r.o., Profesní komora sociálně-právní ochrany dětí, z.s., Kaufland Česká republika v.o.s., Tesco Stores ČR a.s., Partners Financial Services, a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, STAVOKLIMA s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Studio Miracle s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., B2M.CZ s.r.o., B2Call s.r.o., TESCOMA s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., 21 Consult Group s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., A 11 s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, AAA poptávka, s.r.o., Pekárna Srnín s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Fakturant / Fakturantka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Kadeřník a holič / Kadeřnice a holička, Dělník / Dělnice, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavební technik / technička, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Servisní technik / technička, Technický manažer / manažerka telekomunikací, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Křeč, Strakonice, Písek, Český Krumlov, Tábor, České Budějovice, Homole, Celá ČR, Vodňany, Trhové Sviny, Soběslav, Veselí nad Lužnicí, České Budějovice 6, České Budějovice, Suchdol nad Lužnicí, Sedlčany, Hrdějovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

na dobu neurčitou