- 29 135 – 32 500 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Upřesňující údaje:
Předpoklady pro výkon funkce podle § 4 odst. 1) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
o fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
o občan České republiky
o způsobilost k právním úkonům
o bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný v nedbalosti a jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena).
Požadavky na uchazeče:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního architektonického nebo právnického směru,
vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví
Požadované znalosti a dovednosti:
Uchazeč podává písemnou přihlášku k výběrovému řízení s náležitostmi podle §7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, kterými jsou:
K přihlášce uchazeč připojí podle ust. §7 odst. 5 zákona č.312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
Kontakt:
Ing. Michaela Visokaiová, vedoucí stavebního odboru, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Písemné přihlášky doručte nejpozději do 23.7.2018 do 17.00 hod. na podatelnu Městského úřadu Odolena Voda, Dolní náměstí 24, 250 70 Odolena Voda v označené obálce „Výběrové řízení – referent stavebního odboru Městského úřadu Odolena Voda“ s uvedením jména, adresy uchazeče a adresáta.
Na ústní pohovory budou následně písemně pozváni ti uchazeči, kteří splňují požadovaná kritéria výběrového řízení dle výše uvedených požadavků.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?