- 45 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek

z: 3.2.2021. Město Studénka vyhlašuje výběrové řízení č. 1/2021 – Referent/referentka odboru vnitřních věcí, druh práce: referent na úseku přestupků Místo vhodné pro OZZ.
Výhodou: výkon práce v úřadu obce, města nebo kraje nejméně po dobu tří let, ideálně praxe na úseku přestupků.
Platové zařazení: 10. platová třída (platový tarif od 21.260 Kč do 31.240 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Možnost nadstandardního platového ohodnocení a čerpání benefitů v rámci péče o zaměstnance.
Zařazení: úředník
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Další předpoklady: orientace v legislativě související s vykonávanými činnostmi (zákon o obcích, správní řád, zákon o odpovědnosti za přestupky, zákon o některých přestupcích, zákon o úřednících územních samosprávných celků a další související právní předpisy), důslednost, přesnost, rozhodnost, samostatnost, spolehlivost, komunikativnost, vysoké pracovní nasazení, aktivní znalost práce na PC (MS Office), Internet, ASPI, řidičské oprávnění skupiny "B?.
Charakteristika vykonávané práce:
Podrobné informace pro přihlášení se do výběrového řízení včetně požadovaných dokladů jsou uvedeny ve vyhlášení výběrového řízení č. 1/2021 – Referent/referentka odboru vnitřních věcí, jehož úplné znění je zveřejněno na úřední desce MěÚ a www stránkách města na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/
https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/
S ohledem na aktuální epidemiologickou situaci a na platná krizová opatření Ministerstva zdravotnictví ČR a usnesení vlády ČR bude výběr uchazeče proveden pouze na základě zaslaných písemných podkladů.
Poznámka: Nestačí zaslat pouze životopis elektronicky, je nutno postupovat dle zadání ve vyhlášení výběrového řízení, tj. zaslat požadované doklady se všemi náležitostmi fyzicky do 15.02.2021.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, nebo toto výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.
Kontaktní osoba:Bc. Dagmar Auxtová
Informace u kontaktní osoby telefonicky na čísle zobrazit tel. číslo :
PO, ST: 08:00–11:30 hodin, 12:30–17:00 hodin,
ÚT, ČT: 08:00–11:30 hodin, 12:30–14:00 hodin,
PÁ: 08:00–11:30 hodin, 12:30–13:00 hodin.
e-mailem: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?