REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)

Týn nad Vltavou
33.280 – 38.570 Kč

Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 4 měsíce.
Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů).
Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1.12.2025 (nebo dle dohody)
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
Dosažené vzdělání:

  1. vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo,
  2. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví,
  3. střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví.

Znalosti oboru:

  • znalost zákonů řešící oblast stavebních oborů a příslušných prováděcích vyhlášek v části územního plánování především:
  • zákon č. 283/2021 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisů
  • zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů ve vztahu k povolování staveb
  • zákon č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon) ve znění pozdějších předpisů ve vztahu k povolování staveb
  • další prováděcí zákony a vyhlášky, kterými se stanoví podrobnosti v působnosti stavebního zákona
  • zákon č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů

ZOZ (zvláštní odborná způsobilost): výhodou
Jazykové znalosti: základní znalost angličtiny či němčiny výhodou
Praxe: praxe při výkonu stavebních činností či ve veřejné správě výhodou
Další znalosti, dovednosti a předpoklady: pokročilý stupeň práce s PC; schopnost analyticky a koncepčně myslet; ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti); žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR
Práce referenta stavebního úřadu zahrnuje souhrn činností vyplývajících ze zákona č. 283/2021 Sb., jeho prováděcích předpisů ve vztahu k vytváření předpokladů pro výstavbu a pro udržitelný rozvoj území, přičemž je výrazem potřeby společnosti usměrňovat nakládání s územím a s jeho částmi a zároveň chránit při tom veřejné zájmy.
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  1. jméno, příjmení a titul uchazeče,
  2. datum a místo narození uchazeče,
  3. státní příslušnost uchazeče,
  4. místo trvalého pobytu uchazeče,
  5. číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  6. datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze nahradit prostou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání).
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – originál, případně úředně ověřená kopie (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), souhlas se zpracováním osobních údajů

Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou.
lhůta pro podání přihlášky : do 27. listopadu 2025
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent/ka ORR“
Kontakt: Mgr. Jana Hasilová; telefon: zobrazit tel. číslo ; e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond | BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A… | Hluboká nad Vltavou Hluboká nad Vltavou
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
GW JIHOTRANS a.s. | GW JIHOTRANS a.s. | České Budějovice České Budějovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
FONTEA a.s. | FONTEA a.s. | Veselí nad Lužnicí Veselí nad Lužnicí
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. listopadu
NSE Solutions, s.r.o. | NSE Solutions, s.r.o. | Jindřichův Hradec Jindřichův Hradec
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu
LEIFHEIT s.r.o. | LEIFHEIT s.r.o. | Blatná Blatná
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. listopadu
DiMonde s.r.o. | DiMonde s.r.o. | Latrán, Český Krumlov Latrán, Český Krumlov
  • 27 000 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond, Kaufland Česká republika v.o.s., ARCgroup s.r.o., GW JIHOTRANS a.s., STAVOKLIMA s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Město Milevsko, A 11 s.r.o., Pekárna Srnín s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., BOVA Březnice spol. s r.o., FONTEA a.s., TESCOMA s.r.o., EDSCHA AUTOMOTIVE KAMENICE s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Burger King, STARNET, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, NSE Solutions, s.r.o., AAA poptávka, s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., LEIFHEIT s.r.o., FAnn Retail, a.s., Alerta s.r.o., Orienta Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., DiMonde s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Skladník / Skladnice, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Dělník / Dělnice, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Stavební technik / technička, Obchodní manažer / manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Mistr / Mistrová, Operátor / operátorka výroby, Pracovník / pracovnice v pneuservisu, Seřizovač / seřizovačka strojů, Servisní technik / technička, Technický manažer / manažerka telekomunikací, Policista / Policistka, Strážný / Strážná, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Přijímací technik / technička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Hluboká nad Vltavou, Písek, Strakonice, Celá ČR, České Budějovice, Homole, Milevsko, Český Krumlov, Březnice, okres Příbram, Veselí nad Lužnicí, Kamenice nad Lipou, Soběslav, České Budějovice 4, České Budějovice, Tábor, Jindřichův Hradec, České Budějovice 6, České Budějovice, Hrdějovice, Blatná, Latrán, Český Krumlov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

na dobu neurčitou