- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Požadavky pro vznik pracovního poměru:
1. Kvalifikační požadavky splňuje fyzická osoba, která má osvědčení zvláštní odborné
způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění podle zákona o úřednících
samosprávních celků nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkouška pro obor
státní služby, jehož součástí je stavební řád
2. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dále splňuje autorizovaný architekt, kterému byla
udělena autorizace pro odbor architektura nebo bez specifikace oboru podle zvláštního
právního předpisu.
3. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dále splňuje autorizovaný inženýr nebo
autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro odbor pozemní stavby,
dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské
konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství podle zvláštního právního
předpisu.
4. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dále splňuje fyzická osoba při dosaženém vzdělání:
architektura, stavebnictví nebo právo
stavebního řádu ve veřejné správě
výkonu činností na úseku stavebního řádu ve veřejné správě
Znalost zákonů řešící oblast stavebních oborů a příslušných prováděcích vyhlášek v části
územního plánování.
5. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost) výhodou
6. základní znalost angličtiny či němčiny výhodou
7. praxe při výkonu stavebních činností či ve veřejné správě výhodou
8. dovednost pracovat na PC, schopnost analyticky a koncepčně myslet, ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR
Nabízíme:. pružnou pracovní dobu,, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty, příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, podporu profesního i osobního rozvoje, podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života
Práce referenta stavebního úřadu zahrnuje souhrn činností vyplývajících ze zákona č.283/2021 Sb., jeho prováděcích předpisů ve vztahu k vytváření předpokladů pro výstavbu a pro udržitelný rozvoj území, přičemž je výrazem potřeby společnosti usměrňovat nakládání s územím a s jeho částmi a zároveň chránit přitom veřejné zájmy.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, platová třída 11
Lhůta pro podání přihlášky : do 9. září 2024 – písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo
prostřednictvím pošty na adresu: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01.
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce se připojí tyto doklady:
a dovednostech týkajících se správních činností,
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat
žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?