- 20 900 – 22 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Požadujeme: SŠ, státní občanství ČR, rychlé psaní na PC hmatovou metodou, výborná znalost české gramatiky, trestní a morální bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům, odpovídající vystupování a přiměřené komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost. Předchozí praxe v justici na obdobné pozici výhodou, odborná zkouška pro protokolující úředníky výhodou.
Náplň práce: provádění zápisu v jednací síni, vyhotovování protokolu o jednání, zajišťování přípravy a průběhu soudních jednání, realizace referátů dle pokynů, doručování písemností dle referátů, žurnalizace spisů. Vyhotovování a vypravování rozhodnutí a přípisů, práce v informačních systémech soudu. Plnění dalších ústních i písemných příkazů nadřízeného pracovníka, uděllené v souladu s druhem a povahou práce ujednané v pracovní smlouvě. Při své činnosti se řídí obecně závaznými předpisy, VKŘ a vnitřními předpisy soudu.
Nabízíme: platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění, 7. platová třída stupeň dle započitatelné praxe, zvláštní příplatek dle § 8 cit. nařízení vlády, po zapracování osobní ohodnocení. Vstřícný přístup a pomoc při zaučení, příspěvek zaměstnavatele z rozpočtu soudu a FKSP na stravenku, příjemné pracovní prostředí, vzdělávací aktivity na Justiční akademii v Kroměříži v rámci pracovní doby.
K přihlášce do výběrového řízení přiložte: motivační dopis, strukturovaný životopis, doporučení od předchozích zaměstnavatelů (jsou-li k dispozici), ověřenou kopii dokladu o dosaženém vzdělání nebo potvrzení ze školy o studiu posledního ročníku SŠ, výpis z rejstříku trestů (ne starší než 2 měsíce), vyplněný a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů. Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR). Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány.
Bližší informace na: www.justice.cz
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte do 23.12.2022, e-mailem na adresu: e-mail přes nebo poštou na adresu: Okresní soud v Pelhřimově, správa soudu, tř. Legií 876, 393 36 Pelhřimov, na obálku napište " VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTVÍRAT!
Výběrové řízení se bude skládat z písemné části (diktát a přepis textů) a osobního pohovoru, který bude zaměřen na osobní a odborné předpoklady uchazečů pro výkon funkce. Výběrové řízení, na které budou vybraní uchazeči pozváni se bude konat 29.11.2022.
Nástup možný od 1.1.2023. Pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou do 29.2.2024, s možností prodloužení nebo sjednání doby neurčité v závislosti na aktuálních potřebách zaměstnavatele.
Předsedkyně okresního soudu si vyhrazuje právo zrušit vyhlášené výběrové řízení, kdykoli v jeho průběhu, případně nevybrat žádného z uchazečů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?