Místo výkonu práce: Domov a Centrum aktivity, příspěvková organizace, se sídlem Liberecká 451, 463 43 Hodkovice nad Mohelkou, IČO: 71220097.
Platové zařazení: 12. platová třída (zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
Charakteristika vykonávané činnosti:
- řídící a manažerská činnost v zařízení Domov a Centrum aktivity, příspěvková organizace.
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání českého jazyka.
Kvalifikační předpoklady:
- vysokoškolské vzdělání.
Jiné požadavky:
- praxe minimálně 5 let, prokazatelná praxe ve vedoucí funkci alespoň 3 roky,
- znalost problematiky sociálních služeb výhodou,
- orientace v řízení ekonomiky příspěvkové organizace výhodou,
- vysoké pracovní nasazení, komunikativnost,
- velmi dobré organizační a řídící schopnosti,
- schopnost práce v týmu,
- samostatnost a flexibilita,
- dobrá znalost práce s výpočetní technikou (Microsoft Word, Excel, Internet),
- schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do vnitřních norem.
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
Výčet příloh, které zájemce připojí k přihlášce:
(tiskopisy jsou k dispozici na webových stránkách Libereckého kraje, v sekci Odbor sociálních věcí – Oddělení příspěvkových organizací – Výběrová řízení)
- přihláška do výběrového řízení,
- strukturovaný životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- osobní dotazník včetně fotografie,
- vlastní koncepce řízení (fungování a další rozvoj) zařízení Domov a Centrum aktivity, příspěvková organizace, v rozsahu max. 3 stran A4, včetně čestného prohlášení o autorství zpracované koncepce,
- ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- ověřená fotokopie platného lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení lze při podání přihlášky nahradit prohlášením, že uchazeč o lustrační osvědčení zažádal a doloží jej ihned po jeho obdržení), nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971,
- souhlas s použitím osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný termín nástupu: od 01. 10. 2021
Lhůta pro podání přihlášky: do 21. 06. 2021 (není rozhodující razítko pošty)
Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo ředitele/ředitelky zařízení Domov a Centrum aktivity, příspěvková organizace.
Způsob podání přihlášky: písemně nebo osobně na adresu Krajský úřad Libereckého kraje, odbor sociálních věcí, U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2, k rukám Mgr. Jolany Šebkové, vedoucí odboru sociálních věcí, tel. zobrazit tel. číslo , 11. poschodí.
Bližší informace:
Mgr. Jolana Šebková, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.