- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
STATUTÁRNÍ MĚSTO OLOMOUC
VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA OBSAZENÍ FUNKCE
ředitele/ředitelky Moravského divadla a Moravské filharmonie, příspěvkové organizace
Požadované předpoklady:
. vysokoškolské vzdělání,
. obor ekonomický, právní nebo umělecký,
. nejméně 5 let praxe v řídící funkci,
. aktivní znalost nejméně jednoho světového jazyka,
. manažerské a organizační schopnosti,
. občanská a morální bezúhonnost,
. orientace v oboru a všeobecný kulturní přehled.
Další očekávané znalosti a dovednosti:
. znalost principů fungování a financování příspěvkové organizace,
. znalosti zvláště v oblasti dramatického umění, symfonické hudby, kultury obecně a veřejné správy,
. schopnost komunikace s odbornou veřejností a s médii,
. schopnost samostatného rozhodování,
. znalost práce s výpočetní technikou,
. řidičské oprávnění skupiny „B“.
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:
. označení výběrového řízení,
. jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, kontaktní adresu, telefon, e-mail, datum a vlastnoruční podpis.
K přihlášce je nutno přiložit:
. strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a praxi, odborných znalostech a dovednostech,
. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
. výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, cizí státní příslušník obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
. negativní lustrační osvědčení a čestné prohlášení dle zákona 451/1991 Sb. (platí jen pro občany ČR, nepožaduje se u osob narozených po 1. 12. 1971),
. motivační dopis,
. písemně zpracovanou koncepci činnosti a rozvoje organizace, včetně návrhů na zkvalitnění poskytovaných služeb i prezentace příspěvkové organizace v rozsahu cca 5–10 normostran. Součástí koncepce by měla být vize fungování obou orchestrů (Moravské filharmonie Olomouc i orchestru hudebního divadla) v rámci spojené instituce, jejich řízení a představa o organizační struktuře managementu instituce
a o obsazení jmenovaných pozic, především uměleckého vedení orchestrů a souborů divadla. Koncepce by měla být v souladu se Strategií rozvoje kultury a kreativních průmyslů města Olomouce.
Ke zpracování budou uchazečům k dispozici:
. Strategie rozvoje kultury a kreativního průmyslu města Olomouce.
Předpokládaný nástup do funkce: 1. 1. 2025.
S ohledem na vznik p. o. k 1. 1. 2025 se pro včasné zapojení vybraného uchazeče (budoucího ředitele) do procesu spojení stávajících MDO a MFO je možné do 31. 12. 2024 jeho zapojení formou DPP či DPČ, smlouvou na služby či jinou formou spolupráce dle dohody a platných právních předpisů.
Platové podmínky dle platných právních předpisů.
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Přihlášky do výběrového řízení s požadovanými doklady doručte nebo zasílejte nejpozději do 20. 9. 2024 na adresu:
Radim Schubert
Magistrát města Olomouce
Horní náměstí č. p. 583
779 11 Olomouc
Na uvedeném odkazu budou pro zájemnce k dispozici výše uvedené podklady. Případné dotazy k výběrovému řízení směřujte prosím na kontaktní osobu, kterou je Radim Schubert, vedoucí oddělení koncepce kultury, odbor kultury a cestovního ruchu: e-mail přes .
Na obálku uveďte: „Neotvírat, výběrové řízení“
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?