Hledáme nové majitele našich poboček ve všech krajích ČR
- Celá ČR
- EVROPA realitní kancelář
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Český Dub Zobrazit na mapě |
Firma | Liberecký kraj |
Kategorie | Zdravotnictví, farmacie a sociální služby, Management, Ošetřovatel / Ošetřovatelka |
Hrubá mzda | 50.000 – 70.000 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Místo výkonu práce: Domov důchodců Český Dub, příspěvková organizace, se sídlem Zámecká 39/IV, 463 43 Český Dub
Platové zařazení: 12. platová třída (zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
Charakteristika vykonávané činnosti:
• řídící a manažerská činnost v zařízení Domov důchodců Český Dub, příspěvková organizace
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
• státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky
• dosažení věku 18 let
• způsobilost k právním úkonům
• bezúhonnost
• ovládání českého jazyka
Kvalifikační předpoklady:
• vysokoškolské vzdělání
Jiné požadavky:
• praxe v oblasti sociálních služeb minimálně 5 roky
• prokazatelná praxe ve vedoucí funkci alespoň 3 roky
• znalost problematiky sociálních služeb výhodou
• orientace v řízení ekonomiky příspěvkové organizace výhodou
• vysoké pracovní nasazení, komunikativnost
• velmi dobré organizační a řídící schopnosti
• schopnost práce v týmu
• samostatnost a flexibilita
• dobrá znalost práce s výpočetní technikou (Microsoft Word, Excel, Internet)
• schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do vnitřních norem
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• přesné označení výběrového řízení
• jméno, příjmení a titul uchazeče
• datum a místo narození uchazeče
• státní příslušnost uchazeče
• místo trvalého pobytu uchazeče
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu u cizího státního občana
• datum a podpis uchazeče
Výčet příloh, které zájemce připojí k přihlášce:
(tiskopisy jsou k dispozici na webových stránkách Libereckého kraje, v sekci Odbor sociálních věcí – Oddělení příspěvkových organizací – Výběrová řízení)
• přihláška do výběrového řízení
• strukturovaný životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
• osobní dotazník včetně fotografie
• vlastní koncepce řízení (fungování a další rozvoj) zařízení Domov důchodců Český Dub, příspěvková organizace, v rozsahu max. 3 stran A4, včetně čestného prohlášení o autorství zpracované koncepce
• ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
• ověřená fotokopie platného lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení lze při podání přihlášky nahradit prohlášením, že uchazeč o lustrační osvědčení zažádal a doloží jej ihned po jeho obdržení), nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971
• souhlas s použitím osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný termín nástupu: 01. 09. 2022
Lhůta pro podání přihlášky: do 05. 06. 2022 (není rozhodující razítko pošty)
Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo ředitele/ředitelky zařízení Domov důchodců Český Dub, příspěvková organizace
Způsob podání přihlášky: písemně nebo osobně na adresu Krajský úřad Libereckého kraje, odbor sociálních věcí, U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2, k rukám Mgr. Jolany Šebkové, vedoucí odboru sociálních věcí, tel. zobrazit tel. číslo , 11. poschodí
Bližší informace:
Mgr. Jolana Šebková, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.
Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.
Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.
Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.
Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.
Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.
Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje