- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: APOSS Liberec, příspěvková organizace, se sídlem Zeyerova 832/24, 460 01 Liberec 1, IČO: 71220071
Platové zařazení: 12. platová třída (zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
Charakteristika vykonávané činnosti:
• řídící a manažerská činnost v zařízení APOSS Liberec, příspěvková organizace
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
• státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky
• dosažení věku 18 let
• způsobilost k právním úkonům
• bezúhonnost
• ovládání českého jazyka
Kvalifikační předpoklady:
• vysokoškolské vzdělání
Jiné požadavky:
• praxe v oblasti sociálních služeb minimálně 5 roky
• prokazatelná praxe ve vedoucí funkci alespoň 3 roky
• znalost problematiky sociálních služeb výhodou
• orientace v řízení ekonomiky příspěvkové organizace výhodou
• vysoké pracovní nasazení, komunikativnost
• velmi dobré organizační a řídící schopnosti
• schopnost práce v týmu
• samostatnost a flexibilita
• dobrá znalost práce s výpočetní technikou (Microsoft Word, Excel, Internet)
• schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do vnitřních norem
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• přesné označení výběrového řízení
• jméno, příjmení a titul uchazeče
• datum a místo narození uchazeče
• státní příslušnost uchazeče
• místo trvalého pobytu uchazeče
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu u cizího státního občana
• datum a podpis uchazeče
Výčet příloh, které zájemce připojí k přihlášce:
(tiskopisy jsou k dispozici na webových stránkách Libereckého kraje, v sekci Odbor sociálních věcí – Oddělení příspěvkových organizací – Výběrová řízení)
• přihláška do výběrového řízení
• strukturovaný životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
• osobní dotazník včetně fotografie
• vlastní koncepce řízení (fungování a další rozvoj) zařízení APOSS Liberec, příspěvková organizace, v rozsahu max. 3 stran A4, včetně čestného prohlášení o autorství zpracované koncepce
• ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
• ověřená fotokopie platného lustračního osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení lze při podání přihlášky nahradit prohlášením, že uchazeč o lustrační osvědčení zažádal a doloží jej ihned po jeho obdržení), nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971
• souhlas s použitím osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný termín nástupu: 01. 08. 2022
Lhůta pro podání přihlášky: do 01. 05. 2022 (není rozhodující razítko pošty)
Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo ředitele/ředitelky zařízení APOSS Liberec, příspěvková organizace
Způsob podání přihlášky: písemně nebo osobně na adresu Krajský úřad Libereckého kraje, odbor sociálních věcí, U Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2, k rukám Mgr. Jolany Šebkové, vedoucí odboru sociálních věcí, tel. zobrazit tel. číslo , 11. poschodí
Bližší informace:
Mgr. Jolana Šebková, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?