- 32 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: min. úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru, znalost podvojného účetnictví, aktivní znalost práce na PC, rámcová znalost předpisů zákona o obcích, zákona o účetnictví, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, výhodou znalost programu KE04, vhodné i pro OZP (dle možností zdravotního stavu)
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup dohodou (po ukončení výběrového řízení), 10. platová třída (dle zákona č. 262/206 Sb., zákoníku práce a nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) podle délky uznatelné praxe, možnost postupného přiznání osobního příplatku, odměny za úspěšné splnění mimořádného nabo zvlášť významného úkolu
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, pružnou pracovní dobu, pět týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, příspěvek na stravování
KONTAKT: Způsob a místo podání přihlášky: poštou na adresu úřadu nebo osobním doručením v podatelně úřadu v uzavřené obálce s označením „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – PRACOVNÍK FINANČNÍHO ÚSEKU“.
LHŮTA PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY: 30.4.2024
ADRESA PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY: Obecní úřad Heršpice, Heršpice 91, 684 01 Slavkov u Brna
Písemná přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu jde-li o cizího státního občana, kontaktní spojení na svou osobu, datum a podpis uchazeče
Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce: životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?