- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: min. úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru, znalost podvojného účetnictví, aktivní znalost práce na PC, rámcová znalost předpisů zákona o obcích, zákona o účetnictví, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, výhodou znalost programu KE04, vhodné i pro OZP (dle možností zdravotního stavu)
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup dohodou (po ukončení výběrového řízení), 10. platová třída (dle zákona č. 262/206 Sb., zákoníku práce a nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) podle délky uznatelné praxe, možnost postupného přiznání osobního příplatku, odměny za úspěšné splnění mimořádného nabo zvlášť významného úkolu
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, pružnou pracovní dobu, pět týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, příspěvek na stravování
KONTAKT: Způsob a místo podání přihlášky: poštou na adresu úřadu nebo osobním doručením v podatelně úřadu v uzavřené obálce s označením „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – PRACOVNÍK FINANČNÍHO ÚSEKU“.
LHŮTA PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY: 30.4.2024
ADRESA PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY: Obecní úřad Heršpice, Heršpice 91, 684 01 Slavkov u Brna
Písemná přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo čísla dokladu o povolení k pobytu jde-li o cizího státního občana, kontaktní spojení na svou osobu, datum a podpis uchazeče
Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce: životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.