IT administrátor - administrátorka

Trutnov
45.000 – 55.000 Kč
Plný úvazek

Stručný popis pracovní pozice
• správa a rozvoj všech firemních systémů
• podpora interní IT infrastruktury a uživatelů
• servis a údržba IT vybavení (servery, tiskárny, kamerový systém aj.)
• administrace klientských desktop počítačů s OS Windows
• správa datové sítě

Požadujeme:

  • • SŠ vzdělání technického směru
  • • znalost Windows 10; Windows Server 2012 R2/2016/2019 (AD, DNS, DHCP)
  • • zkušenosti s ERP K2 výhodou
  • • znalost programovacího jazyka (Pascal)
  • • znalost sítí TCP/IP
  • • znalost virtualizace VMware
  • • pokročilá úroveň znalostí produktů sady MS Office
  • • dobrou znalost HW PC a periferních zařízení (na úrovni praktických oprav)
  • • znalost anglického jazyka
  • • řidičské oprávnění skupiny B
  • • analytické myšlení a schopnost řešit problémy, spolehlivost a pečlivost
  • • ochotu vzdělávat se
  • • samostatnost, zodpovědnost, organizační schopnosti

Nabízíme:

  • • dlouhodobou perspektivu uplatnění
  • • odborný růst
  • • příjemné pracovní prostředí
  • • motivující ohodnocení
  • • zaměstnanecké benefity
  • • nástup možný ihned nebo dle dohody

Benefity:

  • • 6.000 Kč ročně do Cafeterie na kulturu, sport a volný čas dle vlastního výběru + možnost další mimořádné úložky
  • • vstupenky na různé sportovní a kulturní akce sponzorované firmami KASPER
  • • příspěvek na penzijní připojištění
  • • příspěvek na stravování zaměstnanců – vlastní jídelna + možnost objednání zatavených
  • obědů navíc
  • • příspěvky na dětské letní tábory
  • • odměny za nábory – doporučení nových zaměstnanců a patronáty nad novými zaměstnanci
  • • odměny při významných životních jubileích
  • • odměny za trvalé zlepšování
  • • odměna za 10 bezplatných odběrů krve
  • • měsíčně stabilizační příspěvky, odměny za kvalifikace a aktivně používaný cizí jazyk
  • • dovolená nad rámec základní výměry
  • • pracovní volno 1–2 dny s náhradou mzdy navíc při mimořádných životních událostech
  • • očkování proti chřipce na náklad zaměstnavatele
  • • další benefity dle aktuální nabídky…

Sídlo firmy

KASPER KOVO s.r.o.
Žitná 476
541 03 Trutnov

IČO: 46508465
Datová schránka: 552e944
Další informace:
GPS: 50.574411362988,15.944942835512,
S-JTSK: -628355.79 -1002979.67, RUIAN: 25076817

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Kimberly-Clark, s.r.o. | Kimberly-Clark, s.r.o. | Dolní Dolce, Jaroměř Dolní Dolce, Jaroměř
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

aktuální kulturní zkušenost
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT