- Plný úvazek

PRACOVIŠTĚ: Krajská pobočka ÚP ČR v Pardubicích – Kontaktní pracoviště ve Svitavách
NÁPLŇ PRÁCE: poradenství pro zprostředkování zaměstnání, vedení evidence uchazečů o zaměstnání, vypracovávání individuálních akčních plánů ke zvýšení uplatnění na trhu práce (včetně vyhodnocování), poskytování informací a poradenství o možnostech využití nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti a rekvalifikacích uchazečů o zaměstnání, spolupráce se zaměstnavateli při vyhledávání a obsazování volných pracovních míst
POŽADAVKY: ukončené min. střední vzdělání s maturitní zkouškou, výhodou praxe v oblasti zaměstnanosti, velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), práce s lidmi, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování, samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita, spolehlivost, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
NABÍZÍME: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, pružnou pracovní dobu – plný úvazek, předpokládaný nástup 01.11.2018, služební poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou – do září 2019)
KONTAKT: v případě zájmu o uvedenou pozici zašlete elektronicky žádost o tuto pozici, motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště a životopis, nejpozději do 2. 10. 2018 včetně, na e-mailovou adresu: e-mail přes ., nebo lze podat osobně nebo poštou na výše uvedenou adresu, informace: Ing. Jan Tesař, zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?