- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

místo výkonu práce: Žatec
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: odborný referent – poradce INFOcentra projektu „Efektivní služby zaměstnanosti (EFES)“ v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN Odboru Kontaktního pracoviště v Žatci Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, v oboru služby „Zaměstnanost“.
Místem výkonu služby je Žatec.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. června 2023, po dobu realizace projektu „Efektivní služby zaměstnanosti (EFES)“ s reg. č.: CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000056. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. května 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 8. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zajišťování poradenské a informační činnosti v oblasti zaměstnanosti, příp. dalších úseků ÚP ČR pro uchazeče o zaměstnání.
Zabezpečování základního informačního servisu o činnostech a službách ÚP ČR.
Poskytování servisu klientům ve formě pomoci s vyplňováním a kontrolou příslušných formulářů souvisejících se zařazením do evidence uchazečů/zájemců o zaměstnání.
Vydávání kontaktních karet klienta.
Přijímání dokladů od klientů v oblasti evidence a podpor v nezaměstnanosti.
Obsluha technického vybavení pro zajištění přenosu informací.
Obsluha vyvolávacího zařízení, infoboxu a PC pro klienty.
Poskytování pomoci klientům v rámci samoobslužných zařízení spojených s hledáním zaměstnání.
Zajišťování telefonického kontaktu se zaměstnavateli.
Účast na odborných školeních projektu EFES.
Spolupráce se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení atd.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 17. března 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu: Úřad práce ČR, Kontaktní pracoviště v Lounech, Pod Nemocnicí 2380, 440 01 Louny, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž
v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID rfqzpqb. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/20354–78099813“.
K žádosti dále žadatel přiloží:strukturovaný profesní životopis.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.