- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy

místo výkonu práce: Žatec
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: odborný referent – poradce INFOcentra projektu „Efektivní služby zaměstnanosti (EFES)“ v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN Odboru Kontaktního pracoviště v Žatci Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, v oboru služby „Zaměstnanost“.
Místem výkonu služby je Žatec.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. června 2023, po dobu realizace projektu „Efektivní služby zaměstnanosti (EFES)“ s reg. č.: CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000056. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. května 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 8. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zajišťování poradenské a informační činnosti v oblasti zaměstnanosti, příp. dalších úseků ÚP ČR pro uchazeče o zaměstnání.
Zabezpečování základního informačního servisu o činnostech a službách ÚP ČR.
Poskytování servisu klientům ve formě pomoci s vyplňováním a kontrolou příslušných formulářů souvisejících se zařazením do evidence uchazečů/zájemců o zaměstnání.
Vydávání kontaktních karet klienta.
Přijímání dokladů od klientů v oblasti evidence a podpor v nezaměstnanosti.
Obsluha technického vybavení pro zajištění přenosu informací.
Obsluha vyvolávacího zařízení, infoboxu a PC pro klienty.
Poskytování pomoci klientům v rámci samoobslužných zařízení spojených s hledáním zaměstnání.
Zajišťování telefonického kontaktu se zaměstnavateli.
Účast na odborných školeních projektu EFES.
Spolupráce se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení atd.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 17. března 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu: Úřad práce ČR, Kontaktní pracoviště v Lounech, Pod Nemocnicí 2380, 440 01 Louny, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž
v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID rfqzpqb. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/20354–78099813“.
K žádosti dále žadatel přiloží:strukturovaný profesní životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?