Manažer obchodu pro pobočku Plzeň
- Plzeň
- Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | jiný |
Lokalita | Plzeň |
Firma | Úřad práce České republiky |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice |
Hrubá mzda | 21.710 – 31.820 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ na služební místo odborný/vrchní referent – poradce pro klienty v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN, poradenství a dalšího vzdělávání Kontaktního pracoviště Plzeň-jih Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Plzni
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1
písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborný/vrchní referent – poradce
pro klienty v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN, poradenství a dalšího vzdělávání
Kontaktního pracoviště Plzeň-jih Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Plzni, se
služebním působištěm v Plzni, ID 10000508.
Registrační číslo: CZ.03.01.01/00/22_015/0000889
Název projektu: Podpora zaměstnanosti osob se zdravotním postižením
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby
17 Zaměstnanost
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
• provádí předvýběr OZP před vstupem do projektu, zajišťuje vstup OZP do projektu,
• provádí účastníka celým projektem,
• provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,
• vyplácí doprovodná opatření,
• ve spolupráci se subjekty regionální sítě spolupráce identifikuje ekonomicky neaktivní osoby
s pracovním potenciálem (komunikace se zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními,
sociálními službami, vzdělávacími zařízeními, NNO, organizacemi zastřešujícími OZP apod.)
• realizuje poradenské činnosti pro OZP (případně i pro osoby, kterým zatím nebyl přiznán
tento status OZP),
• vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace,
• připravuje a zpracovává individuální plán pracovní rehabilitace,
• administruje proces pracovní rehabilitace – od návrhu individuálního plánu pracovní
rehabilitace přes realizaci jednotlivých forem – vedení celé spisové agendy případu, včetně
zajištění veřejných zakázek (NEN),
• spolupracuje s oddělením trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a
využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti,
• účastní se pravidelných kazuistických seminářů,
• vytipovává ve spolupráci se zprostředkovateli vhodné OZP, kterým bude věnována intenzivní
poradenská činnost
Údaje o podmínkách výkonu služby
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou
do 31. prosince 2023.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. květen 2023.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra
https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 17. března 2023,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 2731/7, 305 88 Plzeň,
1 Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení.
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 6gyzph2.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/23162–78099810“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písem
Více na: https://admin-uradprace.mpsv.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-pro-klienty-projekt-ozp-kop-plzen-jih-17–03–2023
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
Aby tatínkové mohli pomoci po narození miminka s jeho péčí, mají nárok na 14 kalendářních dnů placeného volna, otcovské dovolené. Povíme si, co to je otcovská dovolená, kdo má nárok na otcovskou dovolenou, v jaké výši a kdy se vyplácí.
Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.
Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.
Pokud cítíte potřebu změnit zaměstnání a chcete začít od začátku, nebo naopak prohloubit svou odbornou způsobilost, právě pro vás jsou vhodné rekvalifikační kurzy. Vysvětlíme si, kdo se může na rekvalifikační kurz přihlásit, jak dlouho trvá, kdo jej zaplatí. Nechybí přehled nejžádanějších rekvalifikačních kurzů.
Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.
Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?
Zodpovíme vaše dotazy ohledně brigád a práce, jak si najít tu nejlepší brigádu a co vše byste měli vědět o práci při studiu a praxi. Článek rozdělíme na dvě části, které spolu úzce souvisejí. V první části se budeme věnovat brigádám, praxím a v druhé části všeobecně práci při škole.
Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje