- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do zavedené a stabilní firmy z oblasti automotive hledáme nového kolegu na pozici vedoucího ekonomického úseku. Máte zkušenosti z oblasti financí, účetnictví a HR? Hledáte novou práci, kde Vám nabídnou odpovídající mzdu? Čtěte, prosím, dále!
Jako vedoucí ekonomického oddělení budete zodpovídat za oblast financí, účetnictví, daní, právních záležitostí a personalistiky. Budete ekonomicky řídit celou společnost, vytvářet prognózy, rozpočty a účetní výkazy a spolupracovat s IT podporou účetních systémů. Také budete směřovat společnost v rovině personalistiky a budete rozvíjet a implementovat moderní HR nástroje.
Budete také spolupracovat s bankami, pojišťovnami, auditory, právními zástupci a daňovými poradci. Součástí práce je také reporting vedení společnosti v ČR i v Německu a kolektivní vyjednávání s odborovou organizací.
Budeme od Vás potřebovat:
- VŠ vzdělání ekonomického směru a několik let praxe na podobné pozici ve středně velké společnosti
- znalost a ovládání provozních ekonomických nástrojů
- aktivní znalost NJ nebo základní znalost NJ a aktivní znalost AJ
- strategické a analytické myšlení a dovednosti, rychlé chápání a schopnost adaptace
- orientaci v implementaci nových systémů a postupů
Nechceme toho zrovna málo, ale za práci Vás rádi odměníme.
- odpovídající mzda, týden dovolené navíc, příspěvek na stravování a pojištění a další benefity
- stabilní, dlouhodobé zaměstnání s možností rozvoje a růstu
- pružná pracovní doba
Našli jste nabídku, která Vás zaujala? Neváhejte se OZVAT!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?