- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Poradenství pro zprostředkování zaměstnání. Individuální práce s uchazeči o zaměstnání.
Informačně poradenská činnost v oblasti zaměstnanosti. Poradenství ke zprostředkování
zaměstnání, individuální a skupinová práce s uchazeči a zájemci o zaměstnání, návrh postupů
pro zvýšení zaměstnanosti uchazeče. Zajištění součinnosti se zaměstnavateli při obsazování
volných pracovních míst – vydávání doporučení do zaměstnání, sestavení výpisů, zařazení
uchazečů a zájemců do výběrových řízení u zaměstnavatele.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 25. listopadu 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu:
Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Brně, Polní 1011/37, 659 59 Brno,
nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu:
e-mail přes
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID syyztwe.
Formulář žádosti – viz webový odkaz níže.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/106661–78099801“.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může
zúčastnit žadatel, který splňuje základní předpoklady stanovené zákonem.
Bližší a upřesňující informace viz:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-specialista-25–11–20–1
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?