- 31 900 – 37 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Koordinátor/ka kvality předsérie – vzdělání středoškolské, praxe se zaměřením v oblasti zabezpečování kvality. Pracovní náplň: vytváření dokumentů a specifikací na základě zákaznických požadavků, návrh kontrolních plánů a provádění kontroly dokumentů, návrh kontrolních metod pro sériovou kvalit, ověřování pracovních postupů, zařízení, procesů a jejich schvalování, identifikace kvalitativních rizik při vývoji nového produktu, procesu a zařízení, návrh kontrolních metod strojů a zařízení, technický dozor nad kvalifikací strojů a zařízení. Požadujeme: teoretická i praktická znalost kvalifikací a validací v procesu výhodou, uživatelská znalost produktů MS Office (Word, Excel), dobré komunikační a organizační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B – výhodou, AJ nebo NJ – základní znalost vítána, trestní bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů). Pracoviště Č. Krumlov. Prac. poměr na dobu neurčitou, prac. úvazek plný, prac. doba pružná. Nástup ihned. Mzda 25.000,–- – 30.000,–- Kč hrubého, 13. a 14. plat, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu, dotované stravování, příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění, podniková doprava z Větřní a Českého Krumlova, pravidelné odborné vzdělávání, bohatý bonusový program (dotované sportovní a kulturní aktivity, zájezdy i pro rodinné příslušníky atd.), Flexi passy, zázemí stabilní a perspektivní společnosti, flexibilní pracovní doba. Kontakt: volejte denně od 9:00 do 15:00 h zobrazit tel. číslo p. Václav Sup, e-mail přes . Ověřeno dne 20.2.2018.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?