- 34 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: zpracování a řešení interních reklamací, kontrola realizovaných nápravných opatření, měsíční vyhodnocování kvality, vedení agendy požadavků zákazníků, spolupráce na interních a zákaznických auditech.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání (technický obor výhodou); znalost práce na PC- pokročilá znalost Excelu; Aj slovem i písmem na komunikativní úrovni; orientace v systému řízení kvality v automobilovém průmyslu výhodou; časovou flexibilitu, aktivní přístup k práci, samostatnost, spolehlivost, pečlivost a chuť učit se novým věcem; ŘP sk. B.
Nabízíme: zázemí nadnárodní společnosti a stabilní zaměstnání v nově vybudovaném kancelářském komplexu s moderním designem; zaškolení; závodní stravování, motivační odměny, příspěvek za odpracované roky, 23 dní dovolené.
Mzda: od 28 000 Kč dle zkušeností a praxe.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.