- 21 000 – 25 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
Charakteristika pracovní pozice: výkon státní správy na úseku vodoprávního úřadu a speciálního stavebního úřadu pro vodní stavby, mimo jiné povolování studní, čistíren odpadních vod, vodovodů, kanalizací, vypouštění odpadních vod, řešení havárií, povodní, práce v kanceláři i v terénu
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona: státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, bezúhonnost. Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Další požadavky zaměstnavatele: vysokoškolské vzdělání, orientace ve vodním zákoně a souvisejících právních předpisech a ve správním řádu, praxe ve veřejné správě a znalost GIS vítána, znalost práce na PC (MS Office, internet), aktivní přístup k vykonávané činnosti a ochota k dalšímu vzdělávání, řidičský průkaz skupiny B (nutnost řídit služební vozidlo) Nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny), pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna, podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, výhodné telefonní tarify, elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců, možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu, program zaměstnaneckých benefitů
První kontakt na výběrovém řízení: Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu. Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 31. 1. 2023.
Pohovory k výběrovému řízení se uskuteční dne 2. 2. 2023 na Městském úřadu Chrudim,
Pardubická ul. Č. 67, v kanceláři vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (I. patro, číslo dveří
240), hodina bude přihlášeným uchazečům průběžně upřesňována.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.