- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Chrudim
Charakteristika pracovní pozice: výkon státní správy na úseku vodoprávního úřadu a speciálního stavebního úřadu pro vodní stavby, mimo jiné povolování studní, čistíren odpadních vod, vodovodů, kanalizací, vypouštění odpadních vod, řešení havárií, povodní, práce v kanceláři i v terénu
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona: státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, bezúhonnost. Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Další požadavky zaměstnavatele: vysokoškolské vzdělání, orientace ve vodním zákoně a souvisejících právních předpisech a ve správním řádu, praxe ve veřejné správě a znalost GIS vítána, znalost práce na PC (MS Office, internet), aktivní přístup k vykonávané činnosti a ochota k dalšímu vzdělávání, řidičský průkaz skupiny B (nutnost řídit služební vozidlo) Nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny), pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna, podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, výhodné telefonní tarify, elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců, možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu, program zaměstnaneckých benefitů
První kontakt na výběrovém řízení: Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu. Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 31. 1. 2023.
Pohovory k výběrovému řízení se uskuteční dne 2. 2. 2023 na Městském úřadu Chrudim,
Pardubická ul. Č. 67, v kanceláři vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (I. patro, číslo dveří
240), hodina bude přihlášeným uchazečům průběžně upřesňována.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?