- Plný úvazek
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona:
- státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka
- bezúhonnost
Další požadavky zaměstnavatele:
- středoškolské vzdělání
- řidičský průkaz skupiny B (nutnost řídit služební vozidlo)
- orientace ve vodním zákoně a stavebním zákoně a ve správním řádu vítána
- praxe ve veřejné správě a znalost GIS vítána
- znalost práce na PC (MS Office, internet)
- aktivní přístup k vykonávané činnosti a ochota k dalšímu vzdělávání
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
- telefonní nebo e-mailový kontakt.
K přihlášce je nutno připojit:
- životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový doklad nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením);
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 31. 7. 2024, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova Městského úřadu Chrudim, Pardubické ul. 67, I. patro, číslo kanceláře 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – oddělení vodního hospodářství“) na adresu:
Městský úřad Chrudim
Bc. Zuzana Dundáčková
vedoucí Odboru kanceláře tajemníka
Pardubická 67
537 16 Chrudim
Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.