- 65 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Aš. Pracovní poměr na dobu určitou (12 měsíců) – poté možné prodloužení. Pracovní doba: Po-Pá 6:00–14:00 h x 14:00–22:00 h. Náplň práce: komunikace se směnovým mistrem a vedoucím pletárny a plánování výroby o probíhající směně, podpora směnnového mistra při řešení oprav, závad a chyb pletení na pletacím stroji, spolupráce s oddělením údržby na odstranění zjištěných závad a řešení technických problémů, které nemůžou technici sami odstranit, pravidelná údržba a čištění pletacích strojů a příslušenství strojů, revize pletacích jehel (tzn. kompletní výměny všech pletacích jehel ve stroji), opravy pletacích strojů (odstraňování závad a chyb pletení), přestavby pletacích strojů (změna nastavení/konstrukce stroje), nastavení pletacích strojů dle technického listu pro spuštění zakázky, dohled a kontrola nad správným nastavením pletacích strojů a příslušenstvím stroje, neustálá průběžná kontrola kvality pleteného materiálu a výrobního procesu, správa a včasné zajištění (objednávky) náhradních dílů. Požadujeme: výuční list v technickém oboru, středoškolské vzdělání nebo výuční list v textilním oboru výhodou, praktická znalost principů výroby pletených látek a procesu strojového pletení, základní PC dovednosti, dobrý zdravotní stav zraku, samostatnost, flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, pravidelná docházka, schopnost týmové práce, organizační schopnosti, dobré komunikační schopnosti. Nabízíme: stravenkový paušál, dovolená navíc, sportovní aktivity, náborový příspěvek, příspěvek na dopravu, příspěvek na ubytování pro mimoašské. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00–12:00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese Skandinávská ul., 352 01 Aš – za Petainerem (čtvrtek 8:00–12:00 h).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?