- 22 000 – 26 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Česká PR a marketingová agentura Navimedia s.r.o. se sídlem v Královéhradeckém kraji (www.navimedia.cz) hledá do svého týmu nového kolegu / kolegyni na pozici Junior PR Manager. Jestli jste čerstvě po mediálních nebo komunikačních studiích a máte chuť do práce, a hlavně chuť učit se novým věcem, je to pozice přesně pro Vás.
Co bude Vaším úkolem: učit se všem mediálním dovednostem, které Vás napadnou, od psaní tiskových zpráv, přes vytváření reportů až po práci v terénu; pomáhat zkušenějším kolegům a postupně si troufat víc a víc; psát články, tiskové zprávy, hledat témata; pomáhat se vším, co je v agentuře potřeba včetně administrativy; kontakt s novináři a klienty; práce s fotoaparátem, mobilem, kamerou včetně jednoduché postprodukce pořízených materiálů.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: VŠ vzdělání; ochotu být hodně on-line, ochotu intenzivně se učit novým věcem, ochotu dělat i papíry; skvělý psaný projev a bezchybnou gramatiku; schopnost rychlé orientace v problematice; organizační schopnosti; zájem o oblasti PR, marketingu a nových trendů; anglický jazyk na komunikativní úrovni; řidičský průkaz sk. B.
Co Vám dá výraznou výhodu: jakákoliv mediální praxe, obrovské nasazení, ukázky Vašich textů.
Jak si Vás zaměstnavatel představuje: jako člověka plného energie, elánu a chuti do práce; jako člověka, kterému nemusíte věci mnohokrát vysvětlovat, a který chápe intuitivně; jako člověka s otevřenou hlavou, která se nebrání novým zkušenostem i výzvám; jako člověka s velkým přehledem a zájmem o aktuální dění; jako člověka s dovedností zvládat několik úkolů najednou a dobře komunikovat; jako člověka organizačně schopného a odolného vůči stresu.
Co Vám zaměstnavatel nabídne: tým, který si váží Vaší práce, i když jste teprve na začátku kariéry; prostor pro realizaci Vaši nových a jistě originálních myšlenek; možnost růstu, která bude záležet jen na Vás; částečně flexibilní pracovní dobu; standardní pracovní vybavení (telefon s neomezeným voláním i k soukromým účelům, notebook apod.), nástup možný ihned.
Kontakt zasláním životopisu s motivačním dopisem na e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.