Manažer/ka Firemní Komunikace a PR

Praha
75.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Bakalářské

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Hledáme charismatického a strategického lídra komunikace s vášní pro budování silné značky a efektivní řízení reputačních rizik. Připojte se k přední organizaci v průmyslovém sektoru, kde budete mít přímý vliv na externí i interní dialog společnosti.

🚀 Vaše Role a Klíčové Odpovědnosti:
Budete stát za architekturou a realizací kompletní firemní komunikační strategie.

🌟 Vedení Týmu a Strategický Vliv 🎯
Přímé vedení a mentoring zkušeného týmu specialistů/ek v oblasti komunikace a PR.

Tvorba, schvalování a implementace komplexní firemní komunikační strategie, která podporuje obchodní cíle (včetně zajištění souladu pro dceřiné společnosti dle SLA).

Hands-on podíl na tvorbě obsahu – primárně schvalování, ale musíte někdy přidat ruku k dílu.

Zastupování vedení společnosti v roli hlavního zástupce společnosti.

📰 Externí Komunikace a Vztahy s Médii 🗣️
Maximální orientace v mediálním prostředí a aktivní, proaktivní budování vztahů s klíčovými novináři a influencery.

Zodpovědnost za media relations – od nastavení procesů, přes organizaci tiskových konferencí, až po reakce na dotazy.

Správa veškerých externích kanálů a obsahu (weby, sociální sítě, výroční zprávy) a dohled nad přípravou profesionálních textů a článků.

🛡️ Krizové Řízení 🚨
Navržení a plná správa krizových komunikačních stránek a manuálů společnosti.

Prokazatelné zkušenosti s krizovou komunikací – schopnost efektivně a transparentně reagovat na neočekávané situace s cílem minimalizovat negativní dopad na pověst firmy.

📢 Interní Angažovanost a Komunikace 💙
Plná zodpovědnost za interní komunikaci, včetně navrhování a správy interních kanálů (intranet, firemní newslettery, mítinky).

Zajištění konzistentní, srozumitelné a inspirativní komunikace strategických cílů a hodnot napříč celou organizací

POŽADAVKY:💼 Co od Vás očekáváme:
10 let zkušeností v oblasti PR, interní a externí komunikace.

Minimálně 5 let prokazatelných zkušeností na manažerské nebo lead pozici s plnou zodpovědností za strategii a vedení týmu (stačí měnší tým).

Hledáme kombinaci strategického myšlení, leadership dovedností a hluboké komunikační praxe.

Detailní znalost problematiky firemní komunikace a dobrá orientace v prostředí průmyslu, regulovaných sektorů nebo infrastruktury.

Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oboru Komunikace, Ekonomie, Marketing.

Strategické myšlení a výborné organizační schopnosti.

Výborný mluvený i psaný projev na úrovni rodilého mluvčího (čeština) a Anglický jazyk na komunikativní/obchodní úrovni (B1-B2)

Znalost aktuálních trendů v Public Relations (PR) a digitální komunikaci.

Silné prezentační, vyjednávací a interpersonální dovednosti pro efektivní práci se stakeholdery.

Technické znalosti: Výborná uživatelská znalost MS Office/PC a nástrojů pro správu obsahu.

BENEFITY:

  • bonusy
  • multisport karta
  • týden dovolené navíc
  • flexibilní pracovní doba
  • well-being / sick days
  • měsíční příspěvek na penzijní připojištění
  • parkoviště v areálu společnosti
  • stravenkový paušál
  • vzdělávací a rozvojové kurzy
  • propracované zaškolení
  • teambuildingy, firemní eventy

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.