- 42 000 – 84 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Jsme Salesiánské středisko v Českých Budějovicích, v duchu salesiánských hodnot vychováváme, vzděláváme a pomáháme v obtížných životních situacích dětem a mladým lidem k samostatnému a spokojenému životu.
- sestavení a naplňování marketingové
strategie a komunikace s různou cílovou
skupinou
- vyhledávání nových komunikačních kanálů
- proaktivní komunikace s médii a partnery
- příprava a realizace kampaní
- koordinace PR akcí (eventy, promo atd.)
- aktivní budování dobrého jména a rozvoj
poslání organizace a její image
- fotografování, videoreporty, tiskové zprávy,
články, grafika atd.
- příprava propagačních materiálu a jejich
vizualizace a vizualizace výsledků
- prezentace práce našich kolegů a
účastníků našich programů
- výbornou schopnost prezentace organizace na webu a
sociálních sítích
- aktivní aplikaci marketingového mixu
- proaktivní vyhledávání nových komunikačních kanálů s
důrazem na prezentaci
- výbornou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- schopnost tvorby kvalitních PR textů a článků
- kreativní myšlení, otevřenost novým trendům
- organizační schopnosti, schopnost pracovat v týmu
- výborné komunikační schopnosti
- časovou flexibilitu (náročná období v roce)
- respektovat a rozvíjet poslání organizace a ztotožnit se s ním
- kultivovaný mluvený a skvěle psaný projev v českém jazyce
- řidičské oprávnění skupiny B
- možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
- rodinnou atmosféru, mladý kolektiv
- zaměstnanecké výhody
- odborné doprovázení a podpora
- prostor pro realizaci vlastních nápadů
- náročnou, ale 100% smysluplnou práci
- kreativní, zodpovědnou práci na zajímavých projektech
- práci v zavedené a rozvíjející se organizaci
- flexibilní pracovní dobu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?