- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Město Broumov vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na funkci odborného referenta / odborné referentky správního odboru Městského úřadu Broumov.
Druh práce: správní činnosti – komplexní výkon agendy dle zákona o evidenci obyvatel a rodných číslech, zákona o občanských průkazech a zákona o cestovních dokladech v působnosti obce s rozšířenou působností.
Místo výkonu funkce: správní obvod města Broumova, obce s rozšířenou působností.
Platové podmínky dle uznané odborné praxe (9. platová třída).
Předpokládaný termín nástupu: 1. 5. 2020 (případně po dohodě).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dosažení věku 18 let; způsobilost k právním úkonům; státní občanství České republiky, popřípadě cizí státní občanství a trvalý pobyt v České republice; bezúhonnost; ovládání jednacího jazyka; vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Další požadavky: základní orientace v zákonech vztahujících se k výkonu agendy (zákon o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů, zákon o občanských průkazech, zákon o cestovních dokladech, správní řád) výhodou; organizační a komunikační schopnosti, příjemné a klidné vystupování, vstřícnost ke klientům; přesnost, spolehlivost, psychická odolnost, samostatnost, ochota k sebevzdělávání; praxe ve veřejné správě vítána; osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti dle vyhlášky č. 512/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů, v některé ze správních činností vítáno; zkouška dle § 14 odst. 1 písm. c) zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu, výhodou; znalost uživatelské práce s PC – ovládání e-mailu, práce s internetem, práce se soubory a adresáři včetně uživatelského ovládání kancelářských aplikací.
Místo, způsob podání přihlášky: písemné přihlášky se podávají osobně v podatelně Městského úřadu Broumov, případně se zasílají poštou, a to na adresu uvedenou v tomto oznámení.
Adresa pro zaslání přihlášky: Městský úřad Broumov, Ing. Eva Blažková, MPA, tajemnice MěÚ, třída Masarykova 239, 550 01 Broumov.
Lhůta pro podání přihlášky: do 31. 3. 2020
Obsah přihlášky: jméno, příjmení a titul uchazeče/uchazečky; datum a místo narození uchazeče/uchazečky; státní příslušnost uchazeče/uchazečky; místo trvalého pobytu uchazeče/uchazečky; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana/cizí státní občanku; datum a podpis uchazeče/uchazečky.
K přihlášce se připojí tyto doklady: životopis, ve kterém uchazeč/uchazečka uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Bližší informace o nabízené pracovní pozici získáte u Bc. Petry Chejnové, zástupkyně vedoucí správního odboru (kontakt: zobrazit tel. číslo , ).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?