- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
požadavky:
VŠ vzdělání v magisterském studijním programu
praxe ve vedoucí pozici výhodou
praxe ve státní nebo veřejné správě výhodou
profesionální vystupování
velmi dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti,
diskrétnost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
znalost práce s PC (MS Office)
osvědčení fyzické osoby pro přístup k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné, popř. ochota podstoupit bezpečnostní řízení za účelem získání tohoto osvědčení
státní občanství ČR, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení
charakt. místa:
organizuje a koordinuje činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce generálního ředitele vede agendu generálního ředitele a připravuje včas podklady pro jeho jednání
koordinuje činnosti při předávání zásadních stanovisek k návrhům koncepčně nových právních předpisů nebo právních úprav existujících předpisů v informačním systému eKLEP (Elektronická knihovna legislativního procesu Úřadu vlády ČR)
navrhuje systémová opatření a zajišťuje koordinaci činností Úřadu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?