- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Už přes 30 let se věnujeme firemnímu stravování a stejně dlouho měníme pohled veřejnosti na něj. Ctíme tradice a oceňujeme inovace. Zákazníkům nabízíme pestrý výběr jídel, od poctivé české kuchyně, přes chutné zdravé pokrmy až po etnickou stravu. K našim lidem jsme vždycky fér a umíme je spravedlivě ocenit. Přidejte se!
MANAŽERA / MANAŽERKU/ VEDOUCÍ PROVOZNÍ JEDNOTKY RESTAURACE
pro naši firemní restauraci v Praze 6
Co bude Vaší náplní práce:
řízení, koordinace a kontrola činnosti firemní restaurace
komunikace s klientem, aplikace projektů na provoze
spolupráce se mzdově-personálním oddělením při výběru nových zaměstnanců
odpovědnost za hygienu, BOZP, PO
odpovědnost za kvalitu vyrobené stravy
spolupráce při vedení skladovaného zboží a surovin
Co Vám za to můžeme nabídnout:
Stabilní práci na hlavní pracovní poměr
Zázemí mezinárodního zaměstnavatele, který působí v ČR již 25let
Směny PO-PÁ (8,5 hod/den)
Firemní stravování na pracovišti
Celá mzda na výplatní pásce, vždy 5. dne v měsíci
Program Multisport Benefit – vstupy na sportoviště po celé ČR
ODoporuč kolegy = získej odměnu až 10 000 Kč
Odměny při pracovních výročí
Vzdělávací kurzy, firemní akce
Bez čeho se to neobejde:
SŠ – hotelová škola, management, apod.
praxi v oboru gastronomie – velkou výhodou je zkušenost z firemního stravování
zkušenosti s vedením zaměstnanců
dobrá znalost gastronomického prostředí
orientace na výsledek
dodržování standardů, odborná dokonalost, znalost ISO
komunikativnost (schopnost komunikovat s klientem)
dobrá znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Účto)
Místo pracoviště: restaurace Aramark
UNIQA pojišťovna, a.s., Evropská 136, 160 12 Praha 6

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.