- 20 000 – 35 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste spolehlivá a komunikativní. Nedělá Vám problém komunikace v anglickém jazyce, naopak ji vítáte? SUPER!
Jsme firma s předním postavením na českém i světovém trhu v poskytování finančních služeb. V současné době mezi sebe hledáme kolegu, který bude pravou rukou a administrativní podporou pro našeho generálního ředitele.
Co je na této pozici nejdůležitější? Ve společnosti si velice ceníme naší firemní kultury. Její součástí je přátelská atmosféra, a proto bychom mezi sebe rádi přijali člověka s otevřenou a přátelskou povahou, na kterého se budeme moci spolehnout a práce ho bude bavit.
Tvá náplň práce:
- Organizace aktivit manažera
- Příprava podkladů pro porady
- vedení zápisů z porad a jednání
- Kontrola docházky a zpracování pošty
- Znalost anglického jazyka na úrovní C1 – budeš komunikovat denně
- Pokročila znalost MS Excel (kontingenční tabulky, statistiky aj.)
- Praxe na obdobné pozici či v administrativě
- Motivující mzdové ohodnocení
- Flexibilní pracovní doba
- Mobilní telefon a notebook
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Stravenky
- A mnoho dalších příjemných benefitů :)
Místo výkonu práce bude přímo v centru Prahy.
Pokud se ti tato pracovní nabídka líbí, dej vědět!
Budu se těšit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?