- Plný úvazek
O nás
Jsme rodinná firma Expedo, která je na trhu již od roku 2009. Zabýváme se online prodejem nábytku a příslušenstvím.
Naší největší motivací je spokojený zákazník, který ocení dodaný nábytek a služby spojené s dodávkou. Takový zákazník ví, že se na nás může spolehnout a znovu u nás nakoupit.
Náplň práce:
- komplexní podpora činností generálního ředitele společnosti
- organizace a účast na poradách, zpracování zápisů z porad a následná kontrola plnění úkolů
- příprava dokumentů, distribuce podkladů, agenda plnění úkolů
- řešení operativních úkolů a požadavků
- příprava podkladů pro jednání generálního ředitele
- vedení elektronického kalendáře generálního ředitele
- zodpovědnost za svěřené projekty
Co od Vás očekáváme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office)
- výborné organizační schopnosti, analytické myšlení a cit pro detail
- komunikativnost a příjemné vystupování
- zodpovědný přístup k řečení úkolů, pečlivost, vlastní iniciativu a diskrétnost
- odolnost vůči stresu a zvládání vysokého pracovního tempa
- zkušenosti na obdobné pozici
- řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
- perspektivní pracovní pozici na HPP
- nové moderní prostory v expandující firmě
- parkoviště zdarma
- stravenkový paušál ve výši 82 Kč
- benefit formou 20% slevy na naše zboží
- Sick days (2 dny volna na zotavenou k dovolené navíc)
- možnost profesního vzdělání
- prostor pro seberealizaci a osobní růst
- káva, čaj k dispozici zdarma
- masáže na pracovišti pro každého
- společenské a sportovní akce
- dárky k významným příležitostem (jubilea, Vánoce, MDŽ, MDM)